سرحال‌ترین مجیدی فصل؛ همین تیم را می‌خواستم! | آوای استقلال
3

سرحال‌ترین مجیدی فصل؛ همین تیم را می‌خواستم!

  • کد خبر : 23107
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
سرحال‌ترین مجیدی فصل؛ همین تیم را می‌خواستم!
فرهاد مجیدی می‌گوید از فردا، هیچکس در تیمش حق ندارد به بازی با پدیده فکر کند.

به گزارش آوای استقلال، شادی مجیدی پس از گل آرمان رمضانی، تصویری از حال و روز استقلالی‌ها بود. طرفداران استقلال در روزهای گذشته، نگران تغییر رای پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر بودند اما حالا، با خیال آسوده‌تری می‌توانند به قهرمانی فکر کنند. مجیدی اما با وجود اینکه نمی‌توانست خوشحالی‌اش را پنهان کند، گفت جشن آن‌ها باید همین امشب تمام شود و از فردا، خودشان را برای بازی با فولاد آماده کنند.

همین روحیه را می‌خواستیم
به بازیکنانم تبریک می‌گویم. این همان روحیه جنگندگی است که دوست دارم تا دقیقه ۹۰ در استقلال ادامه داشته باشد. از شاگردانم تشکر می‌کنم. از تماشاگران تشکر می‌کنم که تیم را حمایت کردند و از شاگردانم ممنون هستم که تا دقیقه ۹۰ دست از تلاش برنداشتند. چه زمانی که برنده بودیم و البته در این فصل هنوز باختی نداشتیم حرف من با بازیکنان این بوده که مدل استقلال بازی کنند. این همان مدل استقلالی است که تماشاگران تا دقیقه ۹۰ می‌نشینند و منتظر پیروزی تیم‌شان هستند. سهم عمده را در این موفقیت شاگردانم دارند.

هنوز چیزی تمام نشده
آن‌ها می‌توانند امشب بسیار خوشحال باشند، اما فردا که به تمرین ریکاوری می‌آیند باید تمام تمرکز خود روی تمرین بگذارند و به بازی بعدی مقابل فولاد فکر کنند. هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و ۴ بازی باقی مانده است و ما در بازی با فولاد همانطور بازی خواهیم کرد که در بازی‌های قبلی تمرکز کرده بودیم. از فردا تمرکز روی تمرین است و کسی نباید درمورد بازی شهرخودرو صحبت کند. ممکن است در جلسه آنالیز نقاط ضعف‌مان را به بازیکنان نشان دهیم ونقاط قوت را هم بررسی کنیم، اما کسی حق ندارد از فردا به این بازی فکر کند. بازیکنان باید برای بازی با فولاد تمرکز کنند، چون هر ۴ بازی آینده ما سخت است.

سیدعباسی تیمش را متحول کرده است
همانطور که پیش بینی می‌کردیم بازی بسیار سخت و پرفشاری برای ما بود. واقعیت این است که شهرخودرو نسبت به نیم فصل اول خیلی بهتر شده و پیشرفت کرده است. به سیدعباسی تبریک می‌گویم که تیمش در طول ۹۰ دقیقه با نظم بازی کرد و کار را برای ما سخت کردند. شما نکات منفی تیم شهرخودرو را می‌بینید و من نکات مثبت این تیم را هم می‌بینم. آن‌ها در فاز دفاعی بسیار عالی و با نظم بودند. یکی از بانظم‌ترین تیم‌هایی بودند که مقابل آن‌ها بازی کردیم. این پیشرفت هم به دلیل حضور سیدعباسی است که با این تیم بسیار خوب کار کرده است. آن‌ها در زمین حریف بازی می‌کردند و یک امتیاز هم برای‌شان خوب بود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=23107

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.