سجادی همچنان رئیس مجمع استقلال و پرسپولیس است! | آوای استقلال
2
آیا وزارت ورزش سند سازی می کند؟

سجادی همچنان رئیس مجمع استقلال و پرسپولیس است!

  • کد خبر : 30781
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
سجادی همچنان رئیس مجمع استقلال و پرسپولیس است!
سال ها است موضوع مالکیت مشترک، سرخابی ها را در خطر حذف از مسابقات آسیایی قرار داده است و سال هاست مسئولین ورزش کشور به جای حل مشکل مالکیت مشترک، همواره دنبال فریب و خریدن زمان هستند که تا کنون تلاش آنها برای فریب AFC نافرجام  بوده و سند سازی آقایان به جریمه۴۲۰ هزار دلاری همراه با آبروریزی منتهی شد ولی گویا قرار نیست از گذشته درس بگیرند و امسال هم تلاش می‌کنند با هر ترفندی شده پرسپولیس را راهی مسابقات آسیایی کنند.

به گزارش آوای استقلال، ظاهرا AFC هم نمی خواهد کوتاه بیاید و البته وزارت ورزش هم نمی خواهد یا نمی تواند از این دو تیم دل بکند!
شانس بزرگی که وزارت ورزش آورده حذف استقلال به خاطر بدهی خارجی است.
وزارت با استفاده از این موقعیت اعلام کرد استقلال را به وزارت اقتصاد و دارایی واگذار کرده و تنها تیم تحت مالکیت اش، پرسپولیس است.
برای اثبات این موضوع هم ظاهرا نیاز نیست مدارک واگذاری و ثبت ارائه دهد چون این استقلال است که واگذار شده که آنهم به خاطر عدم پرداخت به موقع طلب استراماچونی از آسیا حذف شده است(و حذف این تیم تیتر رسانه های خارج از کشور شد!)و نیازی نیست تحت مالکیت وزارت اقتصاد و دارایی بودنش را با ارائه مدرک اثبات کند!
اما بدتر از تیترهای حذف استقلال به خاطر بدهی، تیتر و خبر سند سازی وزارت ورزش کشور می تواند باشد!
وزارت ورزشی که ادعا دارد استقلال را به وزارت اقتصاد و دارایی واگذار کرده است اما در جلسه مجمع عمومی این باشگاه از وزارت ورزش به عنوان سهامدار اصلی (۹۰ درصد )  وشخص حمید سجادی به عنوان رئیس مجمع هر دو باشگاه یاد شده برگزار کرد و جالب آنکه تاریخ، ساعت و محل برگزاری این جلسه روی سامانه کدال بارگذاری شده و قابل مشاهده است!
سوالی که باید از وزیر ورزش و اطرافیانش پرسید این است که آیا گمان می کنند AFC بدون تحقیق و بررسی مدارک ارائه شده را باور می کند و می پذیرد؟
مدارکی که قرار است برای afc بارگذاری شود،
باید از سوی کمیته بدوی مورد تائید قرار گیرد و در آن صورت باز هم ای اف سی به طور رندم اطلاعات داده شده را راستی آزمایی می کند و اگر در هنگام رایتی آزمایی متوجه سند سازی و دروغ از سوی وزارت ورزش و کمیته بدوی شود نه تنها اعتبار افراد بلکه مهمتر و بالاتر از آن اعتبار و آبروی کشور است که بر باد رفته!
آیا آبرو ریزی حذف دیگر تیم ایرانی کمتر از سند سازی وزارت ورزش یک کشور نیست؟  جریمه سنگین  این خلاف  کاری را چه کسی می‌پردازد ؟
چرا برخی مسئولین  با آبرو و اعتبار کشور بازی
می کنند تا بلکه میز و صندلی خودشان حفظ شود؟
حذف استقلال از آسیا نکته منفی در کارنامه حمید سجادی است و او یا اطرافیان او تلاش می کنند با حفظ دیگر تیم ایرانی در جام باشگاه های آسیا خطر احتمال استیضاح را کاهش دهند!
اما آیا به این فکر نمی کنند که اگر دروغ پردازی و سند سازی وزارت ورزش ایران برملا شود آن وقت دیگر پای اعتبار وزیر ورزش در میان نیست و این آبرو و اعتبار ایران است که خدشه دار می شود و توسط بدخواهان مورد تمسخر قرار می گیرد؟
کاش آنها که به اسم خدمت به کشور بر صندلی های جاه و مقام تکیه می زنند قدری به فکر اعتبار این خاک پاک بودند!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=30781

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.