سایپنتو گفت مجبور هستم تو را در لیست خروجی قرار دهم! | آوای استقلال
5
حسینی در گفت‌وگو با آوای استقلال مطرح کرد:

سایپنتو گفت مجبور هستم تو را در لیست خروجی قرار دهم!

  • کد خبر : 26678
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
سایپنتو گفت مجبور هستم تو را در لیست خروجی قرار دهم!
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: ساپینتو به من گفت از اینکه مجبور هستم نامت را در فهرست خروجی قرار دهم ناراحت هستم.

به گزارش آوای استقلال، «محمد حسینی» روز یکشنبه در گفتگو با آوای استقلال با اشاره به فسخ قرارداداش با باشگاه استقلال اظهار داشت: به طور جدایی من در این مقطع زمانی مناسب نبود، خیلی از هواداران نسبت به بنده لطف دارند اما زمانی که قرار است اتفاقی رخ بدهد شما نمی‌توانید کاری انجام دهید.
وی افزود: من بازیکنی بودم که با نظر مستقیم ریکاردو ساپنتو جلب شدم، او فیلم مسابقات من را تماشا کرده و به باشگاه استقلال اعلام کرده بود این بازیکن را جذب کنید!
بازیکن استقلال خاطرنشان کرد: اولین فردی که به من گفت در فهرست خروجی قرار گرفته‌ام ساپینتو بود، او مرا در تمرین فراخواند و گفت تو از نظر فنی و اخلاقی بازیکن بسیار خوبی هستی و آینده درخشانی در فوتبال خواهی داشت اما با توجه به اینکه مدافعان استقلال بر گشته‌اند چاره‌ای ندارم جز اینکه بر خلاف میل باطنی‌ام نام تو را در فهرست خروجی قرار دهم.
وی تصریح کرد: اگرچه جدایی با این شرایط ناراحت کننده است اما از باشگاه استقلال ناراحت نیستم،در این فوتبال چنین اتفاقاتی طبیعی است و برای ساپینتو و مجموعه استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.
وی در پاسخ به این پرسش که آبا بهتر نبود در رقابت با سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند چنین اتفاقی رخ می‌داد؟ به هر حال این اتفاق رخ داده است،تصمیم گرفته شده است و من جدا شده از استقلال هستم، رقابت دیگر وجود ندارد.
حسینی در پایان گفت: تا چند ساعت دیگر دیگر وکیل من با باشگاه استقلال جلسه‌ای را برگزار و کارهای اداری جدایی من صورت خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=26678

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.