ساکت نخواهیم ماند! | آوای استقلال
5
آقای مددی سکوت نکنید

ساکت نخواهیم ماند!

  • کد خبر : 12829
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷
ساکت نخواهیم ماند!
مددی که با فشار هواداران و تجمع آنها مقابل وزارت ورزش مجبور به استعفا شد به سرعت و به شدت از این کار ناراحت و نادم گشت، هنوز خبر استعفایش به وزیر ورزش نرسیده مددی به استعفای خودش واکنس نشان داد و اعلام کرد به زودی صحبت خواهم کرد!

به گزارش آوای استقلال، آقای مددی بدان اگر بخواهی با حرف‌هایت برای تیم حاشیه درست کنی، تا بودی با حضور و عملکرد منفی ات و حالا با رفتنت با حرف های غیر واقعی ات تیم را دچار حاشیه کنی، سکوت نخواهیم کرد.

به نفر کناری ات بگو درباره (آقای م . ب)و نفوذش، درباره اینکه قرار بود امسال کاندید ریاست جمهوری باشد اما یک نفر وی را منصرف کرد چه حرفهایی به ما زد؟

بپرسید آن یک نفر چطور او (م . ب) را مصرف کرد بنا به ادعای فرد نزدیک به شما؟ آقای مددی بپرسید او چطور با آن حرفهایش مدعی بود ریاست جمهوری از پیش تعیین شده است!

اجازه بدهید سکوت کنیم. اگر شما ساکت نمانید بیشتر به ضرر خودتان خواهد بود.

شما باید پاسخگوی ادعاهای افراد نزدیک به خودتان باشید، همان آدم‌هایی که در باشگاه سمت داشتند اما اخبار باشگاه را علیه کادرفنی تنظیم و به ورزش سه که رسانه ای ضد استقلالی است، می‌دادند. همان آدمی که مصاحبه اش را ورزش ۳ به سرعت منتشر می‌کرد.

اگر قرار باشد با حرف هایتان جامی دیگر را از استقلال و هوادارانش بگیرید قطعاً در نوشته هایی سریالی حرفهایی داریم که منتشر شدنش خوب نخواهد بود.

آقای مددی شما تا بودید با هیچ خبرنگار استقلالی در ارتباط نبودید! شما تا بودید جز با خبرنگاران پرسپولیسی گفت و گو نداشتید.

تیم رسانه‌ای که یک روز قبل از بازی با الهلال در باشگاه تشکیل شد و بلافاصله گفتگوهای حاشیه گرفتند، شروع به تطهیر شما کردند، علیه کادرفنی موضع گرفتند با چه اهدافی تشکیل شد و در آن جلسه چه گذشت! آقای مددی اگر خواستید صحبت کنید بگویید بر اساس چه معیاری به مدیریت تیم بزرگ استقلال منصوب شدید؟! چه جلسات و توافقاتی صورت گرفت که شما بیایید؟ درباره نامه برکناری تان توسط مدیرعامل وقت و اینکه چه اتفاقی افتاد شبانه پیش از آنکه نامه مذکور به وزارت ورزش برسد، حکم اخراج شما تبدیل به حکم مدیرعاملی تان شد؟!

ما حرف ها و اسناد زیادی داریم که به خاطر استقلال افشا نکرده ایم اما اگر شما بخواهید برای تیم حاشیه درست کنید مجبور می‌شویم سکوت را بشکنیم، مجبور می‌شویم سوال کنیم پول تیم رسانه‌ای که پنهانی تشکیل جلسه داده و انتخابشان کردید را چرا از حساب باشگاه پرداخت کردید؟

مگر آنها وظیفه شان حمایت از شما و دوستانتان نبود؟ چرا باشگاه باید هزینه‌اش را تقبل کند؟ اخبار حاشیه ای که فرد نزدیک به شما ساخت و به رسانه ها داد با هم دستی و همفکری چه کسانی بود؟

آقای مددی حالا که رفتید، بروید به سلامت، حاشیه‌ نسازید تا سکوتمان را نشکنیم! سکوت کنید تا نپرسیم هزینه سفر استقلال مبلغی که گفتید نمی‌شود! تا نپرسیم چرا برای فروش قایدی شأن باشگاه را حفظ نکرده و مثل دوره گردها جنس تان را انداختی پشت وانت و رفتید و گردن کج کردید برای فروشش!

سکوت کنید تا سکوت کنیم و نپرسیم چرا شما و آقای خلیل زاده منصوبین سلطانیفر پس از برکناری تان با عجله به باشگاه سر زدید؟ برای بردن چه اسناد و مدارکی!برای پنهان کردن چه تخلفی؟ بروید و بگذارید سکوت کنیم تا نپرسیم چرا قبل از بازی‌های حساس بازیکنان را به کمیته انضباطی احضار می‌کردیم تا نپرسید و نگوییم از کجا خط می گرفتید تا آرامش تیم را برهم بزنید.

آقای مددی رفتید و لطفاً دیگر به گذشته بر نگردید تمام!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=12829

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.