ساپینتو در اصفهان هیئت مدیره را روسفید کند | آوای استقلال
4
قرار نیست فقط بازی های معمولی را ببریم

ساپینتو در اصفهان هیئت مدیره را روسفید کند

  • کد خبر : 29260
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
ساپینتو در اصفهان هیئت مدیره را روسفید کند
وقتی استقلال برابر تراکتورسازی مغلوب شد و نمایش ضعیف ارائه کرد ،گروهی از هواداران این تیم خواهان جدایی ریکاردو ساپینتو شدند.

به گزارش آوای استقلال، فشار به حدی شد که هیئت مدیره جلسه گذاشت تا قضیه را جمع و جور کند. در نهایت اعضای هیئت مدیره به این نتیجه رسیدند که باید به سرمربی پرتغالی فرصت داد و به جای پیدا کردن جانشین ،از خود  او حمایت کرد. تصمیمی درست که در نهایت زمینه ساز پیروزی استقلال برابر تراکتورسازی در دیداری انتقامی و البته ماندگاری ما در جام حذف شد.

حریفان معمولی

در لیگ برتر ایران حالا دیگر چیزی تحت عنوان تیم ضعیف وجود ندارد و حاضران در آن به دو دسته معمولی و مدعی تقسیم می شوند اگر چه تعداد تیم های معمولی بیشتر است ولی قطعاً پیروزی برابر مدعیان معادلات بالای جدول را به گونه ای دیگری تغییر می‌دهد. استقلال تا اینجای کار اغلب امتیازاتش را از تیم های معمولی لیگ برتر کسب کرده است .حریفانی که البته کاملاً شایسته و قابل احترام هستند اما در زمره مدعیان محسوب نمی شوند .این دقیقاً همان مسئله  ای است که موجب شده جایگاهی در میان دو تیم بالانشین جدول نداشته باشیم.

جواب حمایت

هیئت مدیره استقلال در آخرین جلسه خود از ریکاردو حمایت کرد و بار دیگر به او برای ادامه حضورش در این تیم نظر مثبت داد. حالا این مربی باید در اصفهان پاسخ ارزشمندی به اعتماد مدیران ارشد استقلال بدهد و با کسب یک پیروزی فوق العاده حساس شرایط استقلال در جدول را مطلوب کند و البته نشان بدهد که توانایی شکست دادن حریفان مدعی را هم به خوبی دارد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=29260

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.