سامره گمشده استقلال! | آوای استقلال
0
برای جنتلمن جنگجو؛

سامره گمشده استقلال!

  • کد خبر : 34820
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
سامره گمشده استقلال!
سال هاست که حریف به جای بازی در زمین فوتبال، به هوچی گری و جنگ رسانه ای و حاشیه سازی و بیانیه نویسی و فرافکنی رو برده و استقلال در این جنگ لفاظی همواره تماشاگر بوده و کسی را روی نیمکت سنگین و موجه خود نداشته که بتواند از پس این تیم سراسر هوچی گر بر بیاید و مثل خودشان رفتار کند.

به گزارش آوای استقلال، سال هاست این تیم به توصیه محمد علی پیروانی که ترجیح داده افشین صدایش کنند،راه و روش شارلاتانی و هوچی گری را در پیش گرفته و با همین دست فرمان به مقصد می رسد.
روزی که علی سامره بازیکن مأخوذ به حیا و نجیب آبی ها به عنوان سرپرست استقلال معرفی شد و روی نیمکت آبی ها نشست همه استقلالی ها از این انتخاب و انتصاب دلخور و نا امید شدند.
نه آنکه کسی سامره را دوست نداشته باشد یا مخالف او باشد، بلکه جای یک سرپرست زبان دار و حاضر جواب که از پس این هوچی گران بربیاید را روی نیمکت استقلال خالی می دیدند و در دل آرزو می کردند کاش آنها هم کسی را داشتند که به وقتش می توانست کلمات را چون تیر زهر دار به قلب بدخواهان استقلال پرتاب کند و قطعا هیچکس تصور نمی کرد علی سامره پسرک سر به زیر و گلزنِ اسبق محجوب و ساکت آبی ها بتواند این نقش را ایفا کند و همان طور که در سی ثانیه با یک حرکت منجر به گل،جماعتی را به آتش می کشید حالا با کلامش آتش بازی راه بیندازد.
اما علی سامره حالا هم مانند زمان بازی گری اش همه را شگفت
زده می کند او این روزها آن مرد آرام و کم حرف گذشته نیست سامره حالا زبان ناطق استقلالی هاست یک جنگجو که این بار روی نیمکت، ناجی آبی ها شده تا در نبرد لفاظی عرصه را به رقیب هوچی گر نبازند.
سامره هنوز همان مرد مودب و متین دنیای فوتبال است ولی حالا دریافته نیاز تیمش در سخنرانی و سخن دانی او است علی سی ثانیه با حفظ شخصیت بالا و متانت و نجابت به دور از شارلاتان بازی هایی که محمد علی پیروانی تیمش را به آن دعوت می کند، به درستی و کاملا به جا،به اتهامات و حرفهای بی پایه و اساس، به هوچی گری ها و فرافکنی های رقیبی که اصول و قواعد بازی جوانمردانه را بلد نیست، پاسخ کوبنده و زهر داری می دهد تا استقلال گم شده خود را یافته باشد…
خدا قوت علی آقای سامره
زبانت سبز
کلامت طلا ست…

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=34820

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.