سامره: استقلال به جای بیانیه دادن سکوت کند | آوای استقلال
1

سامره: استقلال به جای بیانیه دادن سکوت کند

  • کد خبر : 22756
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
سامره: استقلال به جای بیانیه دادن سکوت کند
علی سامره مهاجم سال‌های نه چندان دور آبی‌پوشان انتظار دارد که مسئولان باشگاه به جای دامن زدن به حواشی، سکوت کنند تا تمرکزشان برای ادامه مسابقات به هم نخورد.

به گزارش آوای استقلال، سامره همچنین با اشاره به حواشی اخیر پیرامون فدراسیون فوتبال مدعی است که هر مسئولی باید جایگاه خودش را بداند.

شرایط استقلال را در شش هفته پایانی لیگ چطور می‌بینید؟
هر چه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم طبیعی است که بازی‌ها حساس‌تر و تیم‌هایی که برای قهرمانی و کسب سهمیه و حتی تیم‌های انتهای جدول باید تمرکز بیشتری داشته باشند و انرژی و وقت زیادی بگذارند. استقلال هم خوشبختانه در فصل جاری با نظم مدیریتی خوبی مواجه شد و موفق شدند بدون شکست در لیگ برتر صدر جدول را حفظ کنند که کار بسیار بسیار سختی است.
در هفته‌های اخیر بیانیه‌های زیادی را به دلایل مختلف دیدیم که…
من خیلی این بیانیه‌ها را نخواندم و پیگیر هم نبودم اما باشگاهی در این شرایط موفق خواهد بود که با سکوت و پرهیز از این حواشی فقط کارش را انجام دهد و امیدوارم استقلال این اتفاق را رقم زده و قهرمانی را به هوادارانش هدیه کند. متأسفانه می‌شنویم که مدام به دنبال پاسخگویی هستند که این اصلاً خوب نیست.
چه کاری باید انجام دهند؟
حتماً تیم‌های مدعی خواهان متوقف کردن استقلال هستند و باشگاه باید در این شرایط خیلی هوشیارانه گام بردارد. البته حواشی همیشه با فوتبال بوده که متأسفانه در فوتبال ما این مسأله خیلی بیشتر خودش را نشان می‌دهد. در این شرایط افرادی که در بطن کار قرار دارند باید خیلی حواس‌شان به پیرامون تیم باشد. اگر آرامش از خود ما شروع شود، شرایط استقلال بهتر خواهد شد و مدیران، کادر فنی و بازیکنان هم می‌توانند کارشان را در آرامش انجام دهند. امیدوارم انرژی‌های منفی از استقلال دور شود.
فقط خود باشگاه.
ببینید اصلاً بعید نیست بعضی‌ها که نمی‌خواهند استقلال موفق شود به دنبال ایجاد حواشی و تنش هستند. حالا اگر در این میان باشگاه هم بخواهد با بیانیه دادن و مصاحبه کردن پاسخ‌شان را بدهد در واقع با دست خودش آتش این حواشی را شعله‌ور‌تر می‌کند. در این شرایط آنها از اهداف‌شان فاصله می‌گیرند، البته این موضوع در مورد تیم‌های انتهای جدول هم صدق می‌کند.
و حذف استقلال در جام حذفی
جام حذفی هم شرایط خاص خودش را دارد و اصلاً نمی‌توان از قبل پیش‌بینی درستی داشت بخصوص که تیم‌های رده پایین‌تر با انگیزه بسیار بالایی به مسابقات می‌آیند و آن دسته از تیم‌های لیگ برتری هم شانس قهرمانی و کسب سهمیه در آسیا را ندارند، جام حذفی را بهترین و کوتاه‌ترین فرصت برای رسیدن به خواسته‌شان می‌بینند. بارها دیدیم که این تیم‌ها یقه تیم‌های بزرگتر را می‌گیرند و متأسفانه این فرهنگ هنوز برای خیلی از فوتبالیست‌ها جا نیفتاده که جام حذفی را باید جدی بگیرند. اما می‌بینیم و می‌شنویم که خیلی‌های‌شان می‌گویند حالا در حذفی شرکت می‌کنیم تا ببینیم چه می‌شود. اما اگر هدف داشته باشند انگیزه هم پیدا می‌کنند.
خیلی اعتراض‌ها به داوری بود.
همیشه مشکل داوری داشتیم و امروز بیشتر هم شده است. یکسری داور جوان وارد چرخه داوری شده‌اند. اگر وارد این بحث‌ها شویم حاشیه‌ای ایجاد می‌شود و چیزی جز ضرر عاید تیمی نخواهد شد. داوری یک روز به سود تیمی می‌شود و یک روز به ضرر آن. برای استقلال هم همین‌طور بوده است. باید اشتباهات داوری را بپذیریم و با شرایط موجود به جنگ رقبا برویم.
قهرمان می‌شوند؟
شما شک نکنید استقلال خیلی زودتر از پایان لیگ قهرمان خواهد شد.
به تیم ملی برسیم و حواشی ایجاد شده بعد از صحبت‌های مجتبی خورشیدی.
اگر انتظار صعود تیم ملی از گروهش را در جام جهانی داریم باید مسئولان وقت بگذارند و ارتباط بگیرند تا با تیم‌های قدرتمند بازی کنند و هر چه حریفان تدارکاتی ما قوی‌تر باشند نتیجه بهتری هم می‌گیریم که امیدوارم این اتفاق بیفتد.من واقعاً از آقای خورشیدی تعجب می‌کنم که چطور خودش را با آقای حمید استیلی مقایسه می‌کند و انتظار دارم هر شخصی جایگاه خودش را بداند و اینکه بعضی‌ها کنار چهار آدم بزرگ می‌نشینند دلیل بر بزرگی و هم‌سطح بودن این تازه‌واردها با آنها نیست. آدم‌هایی که بزرگ شدند یک شبه بزرگ نشدند و سال‌ها زحمت کشیدند و از وقت‌شان و از خانواده‌شان گذشتند و بزرگی کردند و بزرگ شدند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=22756

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.