سامره: از تمام پیشکسوتان رخصت می‌خواهم | آوای استقلال
2

سامره: از تمام پیشکسوتان رخصت می‌خواهم

  • کد خبر : 31820
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
سامره: از تمام پیشکسوتان رخصت می‌خواهم
بازیکن محبوب استقلالی‌ها اکنون در مسیر جدیدی از دوران ورزشی خود به عنوان سرپرست آبی‌ها بازگشته است.

به گزارش آوای استقلال، علی سامره مهاجم اسبق استقلال که به واسطه گلزنی‌هایش با پیراهن این تیم، خصوصا در دربی و برابر پرسپولیس از محبوبیت ویژه‌ای نزد هواداران برخوردار است اکنون به عنوان سرپرست به جمع آبی‌ها بازگشته و با همان خوش‌رویی و اخلاق خاص خودش، ضمن رخصت از پیشکسوتان باشگاه از تمامی هواداران این تیم درخواست حمایت برای شکل گیری یک فصل درخشان را دارد.

سامره دقایقی بعد از اعلان رسمی حکم سرپرستی‌اش در این باشگاه در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ورزش سه گفت: ابتدا باید از تمامی پیشکسوتان محترم باشگاه رخصت بخواهم. کسانی که قطعا همواره پشت تیم هستند و باعث شدند تا استقلال در طول تاریخ یک تیم خاص و محبوب باشد و همه به آن افتخار کنیم.

وی ادامه داد: از تمامی قدیمی‌های باشگاه و کسانی که در تاریخ زحمت کشیدند تا باشگاه استقلال به اینجا برسد تشکر می‌کنم و همچنین باید قدردانی و رخصت ویژه‌ای از جناب بیژن طاهری داشته باشم که به عنوان یک چهره اخلاقی همیشه جایگاه خاصی در قلب بنده دارند. امیدوارم این شایستگی را داشته باشم که مسیر اخلاقی ایشان را دنبال کنم.

مهاجم اسبق استقلال با اشاره به فصل سختی که پیش رو خواهند داشت گفت: به عنوان عضو کوچک از یک گذشته پرافتخار به استقلال اضافه شده‌ام و هدفم این است تا به تیم کمک کنم. امیدوارم در کنار آقای نکونام فصل موفقی را پشت سر بگذاریم و هواداران نیز همانند همیشه حامی ما باشند تا یک سال خوب و توام با هدفی که دنبال می‌کنیم را به نتیجه برسانیم

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=31820

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.