سازمان خصوصی سازی یا سازمان مانع تراشی ؟ | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

سازمان خصوصی سازی یا سازمان مانع تراشی ؟

  • کد خبر : 31969
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
سازمان خصوصی سازی یا سازمان مانع تراشی ؟
از زمانی‌که جام باشگاه های آسیا به لیگ قهرمانان آسیا تغییر کرد، تقریبا هردوره قوانین خودش را داشت وقوانین دوره های جدید سخت تر شد.

به گزارش آوای استقلال، به گزارش آوای استقلال، دوره های اول با وجود خلأهای قانونی، تیم های ایرانی مثل نفت تهران، استقلال و پرسپولیس توانستند با استفاده در فرمت جدید لیگ قهرمانان شرکت کنند اما هرچه عمر لیگ آسیا بیشتر شد، مسئولان ای اف سی به خلاهای قانونی پی بردند وتقریبا قوانین سخت تری وضع کردند آنهم صرفا برای سروسامان دادن به باشگاه‌ها در تراز مالی و مالکیت ها و شفاف سازی.
ای اف سی در اینباره باهیچ باشگاه شوخی ندارد و این نمونه را می شود در حذف سرخابی ها در سالهای اخیر فهمید.
اما دردوره جدید استقلال به خاطر مسائل بدهی خارجی ازجمله بدهی استراماچونی حذف شد.
در بررسی علل های حذف تیم ها از لیگ آسیا باچند علت های مختلف روبه می شویم که از جمله بحث مالیک است. تقریبا هر آدم عاقلی متوجه می شود هنوز که هنوز است مالکیت این دوباشگاه یکی است اما جای سوال اینجاست چرا سازمان خصوصی سازی و شخص قربانزاده در این باره سخنی نمی گویند؟
چرا قربانزاده که از یاران حلقه سیاسی نزدیک به قالیباف است در کوران واوج لیگ برتر مدام در برنامه های سیما حضور داشت و علیه استقلال مانع تراشی می‌کرد؟
شخص قربانزاده باید در بحث مالکیت باشگاه استقلال وپرسپولیس شفاف سازی کند
و به صراحت بگوید طبق کدام قانون ای اف سی این مالکیت جدا را پذیرفته است و مهم تر چرا پذیرفته است؟
اگر بحث مالکیت حل نشده چرا سازمان شما باحضور تیم پرسپولیس در آسیا مخالفت نکرد و راه سکوت را در پیش گرفت جناب قربانزاده؟ به هواداران استقلال حق بدهید وقتی همه این‌گذاره ها وتعبیض ها را کنار هم‌ بگذارند و به سازمان شما به شکل سازمان مانع تراشی نگاه کنند تا سازمان خصوص سازی از آقای قربانزاده باید پرسید طبق کدام بند اساسنامه جدید سازمان خصوصی سازی که در دولت ۹تصویب و ابلاغ شد، دارید در امور داخلی باشگاه دخالت می کنید؟
از طرفی تکذیب می کنید اما واقعیت این است شما اصرار کرسی های بیشتری در هیات مدیره داشته باشید.
آقای رئیس سازمان مانع تراشی، خودتان با رفتارهای دوگانه ی خود باعث شدید تا هواداران باشگاه استقلال برای شما شعار حیاکن رها کن را سر بدهند.
درضمن هواداران استقلال باتوجه به اتفاقات و مشکلات پیش رو و باتوجه به ادعای باشگاه استقلال به سختی می پذیرند که رابطه حسنه ای بین استقلال و سازمان خصوصی سازی برقرار باشد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=31969

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.