زبیر و انتظار برای حضور در ترکیب اصلی | آوای استقلال
2

زبیر و انتظار برای حضور در ترکیب اصلی

  • کد خبر : 26908
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
زبیر و انتظار برای حضور در ترکیب اصلی
زبیر نیک نفس از چندروز گذشته به تمرینات گروهی اضافه شده است.

به گزارش آوای استقلال، هافبک استقلال تمرینات خود را شروع کرده و می‌تواند با صلاحدید کادرفنی مقابل نفت مسجدسلیمان به میدان برود.
زبیر نیک‌نفس اگرچه در مصاف با سپاهان در ترکیب ثابت استقلال به میدان رفت اما در جریان تمرینات آبی ها دچار مصدومیت از ناحیه کشاله شد و به همین خاطر مسابقه دوم با ملوان را از دست داد.
بعد از بازی با ملوان پزشکان استقلال تلاش زیادی برای بازگرداندن این بازیکن داشتند و در نهایت هم او دو روز مانده به مسابقه از نظر مصدومیت مشکلی نداشت اما با توجه به دوری از تمرینات از نظر جسمانی شرایط چندان مساعدی نداشت. در این وضعیت ساپینتو تصمیم گرفت بار دیگر نام نیک نفس را از لیست استقلال خارج کند.
حالا بعد از برد مقابل مس کرمان این هافبک باتجربه برای بازگشت به ترکیب اصلی تلاش خود را به کار گرفته است. او روز گذشته نیز در تمرینات گروهی استقلال حاضر بود و حالا انگیزه زیادی دارد تا دوباره با رسیدن به آمادگی مطلوب بار دیگر اعتماد ساپینتو را برای حضور در ترکیب اصلی جلب کند.
نیک نفس برای مسابقه با نفت مسجدسلیمان نیز مشکلی ندارد و باید دید نظر ساپینتو درباره استفاده از او در ترکیب اصلی استقلال چیست.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=26908

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.