رکورد شکست ناپذیری نشکند | آوای استقلال
2
زنگ حطر برای استقلال

رکورد شکست ناپذیری نشکند

  • کد خبر : 23586
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
رکورد شکست ناپذیری نشکند
«بازی سختی داریم و امیدواریم اولین شکست تیم استقلال را در رفسنجان به آن ها تحمیل کنیم.»

به گزارش آوای استقلال، این بخشی از صحبت های کاپیتان مس رفسنجان است که از انگیزه و تلاش تیمش برای اولین شکست استقلال صحبت کرده و حتی در بخش دیگری درباره اینکه دروازه استقلال را باز میکند یا خیر می افزاید: بی شک این اتفاق خواهد افتاد!
این در حالی است کها ستقلال در شرایطی روز گذشته توانست با غلبه بر فولاد عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند که تاکنون در تاریخ لیگ برتر هیچ تیمی نتوانسته است در شرایطی که باختی را تجربه نکرده، قهرمانی زودهنگام خود را قطعی کند. چنانچه آبی‌ها در ۲ دیدار باقی‌مانده نیز شکستی را تجربه نکنند، به رکوردی جاودانه دست خواهند یافت.
در واقع مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان تیم‌هایی هستند که در ۲ هفته پیش رو باید به مصاف استقلال بروند. چنانچه فرهاد مجیدی بتواند این سه بازی را نیز بدون شکست پشت سر بگذارد، آنگاه آبی‌ها به نخستین تیم تاریخ فوتبال ایران تبدیل خواهند شد که توانسته‌اند در لیگ برتر بدون هیچ شکستی عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.
این در حالی است که تیم فوتبال استقلال اگر در ۲ بازی باقی‌مانده خود بتواند ۴ امتیاز از ۶ امتیاز ممکن به دست بیاورد، به عنوان پرامتیازترین قهرمان تاریخ رقابت‌های لیگ برتر شناخته خواهد شد. بنابراین پرواضح است که آبی ها اگر در برابر مس رفسنجان شکست بخورند دو رکورد این تیم با هم تهدید می شوند؛ اول شکست ناپذیری و دوم کسب بیشترین امتیاز در تاریخ رقابت های لیگ برتر برای تیم قهرمان.
نکته قابل توجه این که مس رفسنجان تنها تیمی محسوب می شود که در رقابت های امسال در یک بازی بیشتر از یک گل به استقلال زده و با وجود شکست در بازی رفت، دیدار پایاپایی را با این تیم به ثبت رساند و حالا در صورتی که همان مس در دیدار برگشت این بار در خانه با همان انگیزه به میدان بیاید، مطمئنا این امر می تواند اتفاقات ناگواری را برای استقلالی ها رقم بزند.
بنابراین این موضوع باید زنگ خطری برای مجیدی محسوب شده تا این بازی را دست کم نگیرد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=23586

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.