رونمایی از فیش فتوشاپی و جعلی محبی؛ وقتی نان استقلال زیر سایه آجورلو «آجر» شد+عکس | آوای استقلال
4
اختصاصی آوای استقلال

رونمایی از فیش فتوشاپی و جعلی محبی؛ وقتی نان استقلال زیر سایه آجورلو «آجر» شد+عکس

  • کد خبر : 32099
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
رونمایی از فیش فتوشاپی و جعلی محبی؛ وقتی نان استقلال زیر سایه آجورلو «آجر» شد+عکس
در تاریخ شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ (زمان مدیریت مصطفی آجورلو) فیشی به مبلغ ۲۳۰ هزار یورو برای باشگاه سانتاکلارا ارسال می‌شود،. فیشی که بعدها مشخص می‌شود جعلی بوده است و باعث جدایی محمد محبی از استقلال شد.

به گزارش آوای استقلال، با جرات می‌توان از محمد محبی به عنوان یکی از دو ستاره فصل گذشته استقلال نام برد. بازیکنی که به همراه مهدی قایدی زوج ویرانگری را تشکیل و نقش زیادی در موفقیت‌های فصل گذشته تیم‌اش داشت.
جدایی محمد محبی از استقلال اتفاق تلخ و  ناراحت‌کننده برای هواداران این تیم‌ محسوب می‌شود در حالی که آنها انتظار داشتند باشگاه استقلال قرارداد ستاره بوشهری و ملی پوش تیم محبوبشان را تمدید کند او  قرارداد سه ساله‌ای را با  باشگاه روستوف به امضا رساند.
محبی  در پیام خداحافظی خود با هواداران استقلال به جعلی بودن فیشی که مدیریت اسبق در باشگاه برای باشگاه سانتاکلارا پرتغال فرستاده بود، اشاره کرد تا ثابت کند نقشی در این جدایی نداشته است.  هرچند که او به عنوان بازیکن می‌توانست برای  بازی کردن در تیمی که علاقه قلبی به آن دارد پا فشاری کرده و مدیران باشگاه سانتاکلارا را تحت فشار بگذارد.
محبی در متن پیام خود را طعنه به مدیریت وقت استقلال که زمان مصطفی آجورلو بود نوشت:
(باید خدمت شما عزیزان عرض کنم من ناچار به ترک استقلال هستم به خاطر مسائلی که همه می‌دونن و برمی‌گرده به زمان مدیریت مدیری که فیش جعلی را به باشگاه پرتغالی ارسال کرد و بعد از آن باشگاه پرتغالی حاضر به توافق نشد. امیدوارم که از این به بعد باشگاه بزرگ استقلال دچار هیچگونه مشکل مدیریتی نشود و در بهترین شرایط باشگاه‌داری قرار بگیرد و در آخر باید از همه شما هواداران عزیز باشگاه بزرگ استقلال بابت تمام حمایت‌هایتان چه در لحظات خوب و چه در لحظات بد تشکر کنم و قطعا این فصل یکی از بهترین فصل‌های زندگی ورزشی من خواهد بود و امیدوارم که روزی دوباره افتخار پوشیدن این لباس مقدس را در کنار شما داشته باشم.)
حالا این پرسش مطرح می‌شود این فیش جعلی در زمان مدیریت چه کسی برای باشگاه سانتاکلارا ارسال شد؟
خبرنگار آوای استقلال با پیگیری‌های که انجام داد به فیش جعلی که برای باشگاه سانتاکلارا ارسال دست پیدا کرده است.
در تاریخ شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ (زمان مدیریت مصطفی آجورلو) فیشی به مبلغ ۲۳۰ هزار یورو برای باشگاه سانتاکلارا ارسال می‌شود، فیشی که بعدها مشخص شد وجود خارجی نداشته و جعلی بوده است.
یکی از مسئولان باشگاه استقلال که در آن زمان در باشگاه استقلال حضور داشت، اطلاعات تکمیل‌تری را در اختیار  ما قراداد داد. او گفت: در آن برهه زمانی این کارها را اجلال نصیری معاونت اجرایی استقلال با هماهنگی معاونت مالی مصطفی احمدی انجام می‌داد.
وی افزود: فیش واریزی برای باشگاه سانتاکلارا ارسال شد اما چند ماه بعد و زمانی که آجورلو برکنار شده بود باشگاه سانتاکلارا برای باشگاه استقلال نوتیس فرستاد که با توجه به عدم پرداخت پول محمد محبی باید برگرد.
مدیر استقلالی ادامه داد: پس از اخطار باشگاه سانتاکلارا فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت باشگاه استقلال به واحد بین‌الملل  دستور پیگیری داد و پس از استعلام از بانک مشخص شد فیش ارسال شده برای باشگاه سانتاکلارا جعلی بوده است!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=32099

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.