روشن: استقلال و پرسپولیس برای نباختن بازی می‌کنند/ نکونام و خطیر اختلافات را تا آخر فصل کنار بگذارند | آوای استقلال
0

روشن: استقلال و پرسپولیس برای نباختن بازی می‌کنند/ نکونام و خطیر اختلافات را تا آخر فصل کنار بگذارند

  • کد خبر : 37611
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
روشن: استقلال و پرسپولیس برای نباختن بازی می‌کنند/ نکونام و خطیر اختلافات را تا آخر فصل کنار بگذارند
پیشکسوت تیم استقلال گفت: معمولاً در دربی می‌آیند که نبازند نمی‌روند برای بردن بازی کنند.

به گزارش آوای استقلال، حسن روشن در خصوص دربی ۱۰۳ تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: بازی خوبی را از بازیکنان استقلال ندیدیم و بازی جالبی از آب در نیامد. البته پرسپولیسی‌ها بهتر بودند. بازیکنان استقلال زحمت خود را کشیدند، دوندگی زیادی داشتند ولی انتظاری که از ان دو تیم می‌رفت در بازی دیشب ندیدیم. مردم شب عیدی خوشحال هستند که تیم‌شان دربی را نباخت و اگر با گلزنی به مساوی می‌رسیدند حداقل بازی جذابیت بیشتری داشت.

وی درباره اینکه دلیل بازی تدافعی چه بود، عنوان کرد: تاکتیک سرمربی استقلال این بود که تیمش بازی تدافعی ارائه کند. معمولاً در دربی می‌آیند که نبازند نمی‌روند برای بردن بازی کنند. دربی دیشب هم استقلال تا اواسط نیمه اول بازی رو به جلویی داشت ولی در ادامه بازی را به شکلی پیش برد که صاحب موقعیتی نشود. پرسپولیس هم موقعیت چندانی نداشت و نتوانست فرصت قطعی گلزنی به دست آورد.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص پرتاب اشیا از سوی تماشاگران هر دو تیم تأکید کرد: هر دو باشگاه را با مبالغ سنگین جریمه کنند تا خودشان راهی برای تکرار نشدن چنین اتفاقاتی پیدا کنند. وقتی تحت هیچ شرایطی تماشاگران خود را اصلاح نمی‌کنند و بدتر از قبل می‌شوند، فقط با جرائم سنگین مالی می‌توان آنها را ادب کرد.

وی در خصوص اینکه منتظر محمد از استقلال به صورت قرضی به مس رفسنجان رفته و بازی‌های بسیار خوبی ارائه می‌کند، در حالی که تیم جواد نکونام نیاز به بازیکنی با چنین کیفیتی دارد، عنوان کرد: چنین مواردی درست است ولی من دخالتی نکرده و نمی‌کنم. هر کسی زورش می‌رسد بازیکن خوبش را نگه می‌دارد، هر کسی هم زورش نرسد بازیکن خوب خود را قرضی یا قطعی از دست می‌دهد. اینکه دلیل حفظ یک بازیکن خوب چه بوده را نمی‌دانم و دوست هم ندارم بدانم، چون نمی‌خواهم در کار سرمربی و مدیریت تیم دخالت کرده باشم. اگر عرضه داشتند بازیکن خوب را از دست نمی‌دادند ولی دخالت ما بی‌مورد است.

روشن در واکنش به ادامه یافتن اختلاف سرمربی و مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار کرد: اختلافات ادامه دارد و خودشان هم باید جوابگو باشند. جام حذفی را که از دست دادند و مسئولیت با خودشان است. از درسی که در جام حذفی گرفتند باید به ادامه فصل نگاه کنند که نتیجه اختلاف چه می‌شود. اگر این راه خوب است که ادامه دهند. هر دو نفر باید با هم جلسه بگذارند و آن اختلافاتی که حل نمی‌شوند را توافق کنند تا پایان فصل کنار بگذارند تا تیم نتیجه بگیرد. بعد که فصل تمام شد به دنبال راه‌حل باشند و اختلافات خود را دنبال کنند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=37611

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.