روزهای خوب محبی در تیم ملی ادامه دارد | آوای استقلال
1

روزهای خوب محبی در تیم ملی ادامه دارد

  • کد خبر : 31438
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
روزهای خوب محبی در تیم ملی ادامه دارد
امیر قلعه‌نویی در دوره جدید حضورش در تیم ملی تصمیم گرفته تا به چند بازیکن جدید اعتماد کند.

به گزارش آوای استقلال، یکی از آن بازیکنان محمد محبی است؛ وینگر باتجربه‌ای که امسال تصمیم گرفت با جدایی از سانتاکلارا پرتغال به صورت قرضی در استقلال حضور پیدا کند که فصل موفقی را در جمع آبی‌پوشان پایتخت بگذراند. محبی بعد از گذراندن یک دوره ناموفق در سانتاکلارا توانست در استقلال روزهای خوبی را پشت سر بگذارد و یکی از مهره‌های کلیدی استقلال در فصل اخیر بود.

محبی در فصلی که گذشت توانست در استقلال ۱۱ گل برای آبی‌پوشان پایتخت به‌ثمر برساند و ۴ گل هم برای تیمش ساخت. ستاره استقلال امید زیادی داشت تا بتواند در جام جهانی ۲۰۲۲ شانس بازی به‌دست آورد اما کارلوس کی‌روش روی نام او خط قرمز کشید. بعد از تغییر و تحولات در تیم ملی، شرایط به سود محمد محبی تغییر کرد و او که در تیم سپاهان سابقه همکاری موفق با امیر قلعه‌نویی داشت، به سرعت به فهرست تیم ملی بازگشت و توانست شانس بازی دوباره در عرصه ملی را به‌دست آورد.

شروع طوفانی در دوره «ویلموتس»
محمد محبی در ۲۱ سالگی شانس حضور در تیم ملی ایران را به‌دست آورد. او در دوره سرمربیگری مارک ویلموتس به تیم ملی دعوت شد که در اولین بازی ملی، ستاره وقت سپاهان توانست در دیدار مقابل کامبوج عملکرد رویایی را از خود به جای بگذارد و در روز برتری ۱۴ گله شاگردان ویلموتس، محبی توانست ۲ گل بزند و یک گل هم ساخت تا شروع رویایی در عرصه ملی داشته باشد.

محبی در دومین بازی ملی خود مقابل بحرین ناکام در گلزنی یا گل‌سازی بود اما در سومین بازی توانست در دوئل با عراق تک گل ایران را بسازد تا در ۳ بازی، ۲ گل و ۲ پاس گل در کارنامه او به‌ثبت برسد. بعد از بازی با عراق، ویلموتس از سمت خود کنار رفت و جای خود را به دراگان اسکوچیچ داد که اسکوچیچ اعتقادی به استفاده از محمد محبی در تیم ملی نداشت و کارلوس کی‌روش در بازگشت دوباره‌اش به تیم ملی شانسی به محبی نداد و با وجود آنکه او را در فهرست تیم ملی در چندین فیفادی جای داد اما شانس بازی در تیم ملی را در اختیار محبی قرار نداد!

بازگشت رویایی بعد از ۴ سال
ستاره استقلال در لیگ بیست‌ودوم بعد از پایان کار اسکوچیچ و کی‌روش و استخدام امیر قلعه‌نویی، همزمان با این سرمربی باتجربه به ترکیب تیم ملی بازگشت. محبی که بعد از نزدیک به ۴ سال به تیم ملی بازگشت، در اولین بازی مقابل روسیه توانست پنالتی کسب کند تا رزومه‌اش در عرصه ملی را بهبود بخشد. بعد از دوئل با روسیه نوبت به درخشش محمد محبی مقابل کنیا رسید که او توانست در این مسابقه برای تیم ملی گلزنی کند تا رکورد خود را ارتقا بدهد.

محمد محبی در سومین بازی تیم ملی ایران با هدایت امیر قلعه‌نویی در دوره جدید حضور او در رأس این تیم، مقابل تیم افغانستان در ترکیب اصلی قرار گرفت. محبی در جریان برتری ۶ گله ایران توانست یک ضربه پنالتی به سود ایران کسب کند تا بعد از انجام ۶ بازی ملی، ۳ گل، ۲ پاس گل و ۲ پنالتی کسب شده در کارنامه او به چشم آید که رکورد ویژه‌ای محسوب می‌شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=31438

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.