رمضانی و دینی که به مجیدی دارد | آوای استقلال
2

رمضانی و دینی که به مجیدی دارد

  • کد خبر : 15813
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
رمضانی و دینی که به مجیدی دارد

به گزارش آوای استقلال، در آخرین روز نقل‌وانتقالات فوتبال ایران بحث‌های زیادی در رابطه با خروج یک بازیکن دیگر از لیست استقلال مطرح شد، اما در نهایت احمد موسوی با پیشنهاد گل‌گهر سیرجان موافقت خودش را برای فسخ قرارداد اعلام کرد. در شرایطی که برخی‌ها گمان می‌کردند آرمان رمضانی و محمدرضا آزادی از لیست استقلال […]

به گزارش آوای استقلال، در آخرین روز نقل‌وانتقالات فوتبال ایران بحث‌های زیادی در رابطه با خروج یک بازیکن دیگر از لیست استقلال مطرح شد، اما در نهایت احمد موسوی با پیشنهاد گل‌گهر سیرجان موافقت خودش را برای فسخ قرارداد اعلام کرد.

در شرایطی که برخی‌ها گمان می‌کردند آرمان رمضانی و محمدرضا آزادی از لیست استقلال خارج خواهند شد، اما چنین چیزی درست نبود. رمضانی و آزادی فرصت بازی کردن پیدا نکرده‌اند و شاید همین مسئله و ترافیک در خط حمله استقلال باعث ایجاد حاشیه‌هایی شد.

رمضانی اما اعلام کرده فصل گذشته که انتقادها از او زیاد شد، به خصوص دوران حضورش در پرسپولیس، این فرهاد مجیدی بود که به او اعتماد کرد و قصد ندارد به هیچ وجه حواشی ایجاد کند که باعث ناراحتی سرمربی استقلال شود. رمضانی تاکید کرده که می‌ماند و حقش را می‌گیرد و اگر هم ناخواسته مجبور به جدایی شود از سرمربی استقلال به خاطر اعتمادش تشکر خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=15813

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.