رضا کرمانشاهی، قربانی مصاحبه خداداد افشاریان! | آوای استقلال
4
چرا حکم محرومیت داور علنی شد؟

رضا کرمانشاهی، قربانی مصاحبه خداداد افشاریان!

  • کد خبر : 9625
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
رضا کرمانشاهی، قربانی مصاحبه خداداد افشاریان!
مصاحبه عجیب خداداد افشاریان باعث شد کمیته اخلاق حکم محرومیت رضا کرمانشاهی را علنی کند

به گزارش آوای استقلال، در جریان هفته پایانی رقابت های لیگ آزادگان و پیروزی ۱ بر ۰ بادران مقابل ملوان، تک گل بادرانی ها از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، یک پنالتی که جنجال های زیادی به همراه داشت.

پس از بازی رضا کرمانشاهی با تماشای فیلم بازی متوجه شد فریب شبیه سازی بازیکن بادران را خورده و بابت اعلام این پنالتی عذرخواهی کرد با این وجود دو شب بعد، در جریان یک برنامه تلویزیونی خبری به صورت غیر رسمی منتشر شد مبنی بر اینکه رضا کرمانشاهی در هفته های پایانی لیگ برتر سوت نمی زند و به دلیل اتفاقات بازی بادران و ملوان محروم شده است.

همه چیز آرام بود تا اینکه روز گذشته خداداد افشاریان در مصاحبه ای عجیب این موضوع را تکذیب کرده و مدعی شده کرمانشاهی محروم نشده و به مرخصی اجباری رفته است! او در این باره گفت:

با توجه به اینکه هفته آخر برای سه تیم بسیار مهم بود، وظیفه داشتیم باتجربه ترین داوران خود را انتخاب کنیم. آقای کرمانشاهی در این فصل قضاوت های خوبی انجام داده است و او را برای بازی حساس بادران انتخاب کردیم. از زاویه ای که ما دیدیم، اصلا پنالتی نبود اما از زاویه ای که آقای کرمانشاهی صحنه را دید، تشخیص به پنالتی داد. البته بزرگنمایی مهاجم بادران نیز به این مهم کمک کرد که ایشان اشتباه کند. می دانید که هر بازی ناظر دارد و ما هم با توجه به آن نمره نسبت به رفتاری که با داور خواهیم داشت عمل می کنیم. و چون آقای کرمانشاهی از ناظر داوری مسابقه نمره کم گرفته است، سه چهار هفته ایشان را نداریم و به استراحت اجباری می رود. این خبرها درخصوص محرومیت ایشان صحت ندارد و عدم قضاوت آقای کرمانشاهی در هفته های آینده بخاطر برخوردهای درون سازمانی بوده است.
این صحبت های عجیب خداداد افشاریان باعث شد یک اتفاق نادر از سوی کمیته اخلاق رخ بدهد؛ علنی کردن محرومیت داور لیگ برتری!

تاکنون سابقه نداشته کمیته اخلاق یا کمیته انضباطی محرومیت داور لیگ برتری را علنی کنند (قضیه محسن قهرمانی فرق می کرد چرا که پرونده او جنبه کیفری و قضایی داشت و از فوتبال خارج شده بود) اما کمیته اخلاق امروز برای دفاع از حکم خود در راستای مصاحبه عجیب و غریب خداداد افشاریان (مشخص نیست چه چیزی را تکذیب کرده است) مجبور شد حکم محرومیت رضا کرمانشاهی را علنی کند.

گویا کمیته اخلاق خیلی بی سر و صدا این حکم محرومیت را به فدراسیون ابلاغ کرده بود اما تکذیب عجیب افشاریان باعث شد برای اولین بار حکم علیه یک داور علنی شود!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=9625

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.