رضایی: دوست دارم با استقلال قهرمان لیگ شوم/ تماشاگران به من انرژی دادند | آوای استقلال
4

رضایی: دوست دارم با استقلال قهرمان لیگ شوم/ تماشاگران به من انرژی دادند

  • کد خبر : 16283
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
رضایی: دوست دارم با استقلال قهرمان لیگ شوم/ تماشاگران به من انرژی دادند

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با آوای استقلال درباره قرار گرفتن در ترکیب تیم استقلال در بازی با نساجی مازندران گفت: خیلی خوشحالم و افتخار می‌کنم دروازه‌بان استقلال در این بازی بودم. تماشاگران هم حضور داشتند و خیلی از این موضوع خوشحال بودم. دلتنگ تماشاگران بودیم که بعد از دو سال دوباره آنها را دیدیم. او […]

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با آوای استقلال درباره قرار گرفتن در ترکیب تیم استقلال در بازی با نساجی مازندران گفت: خیلی خوشحالم و افتخار می‌کنم دروازه‌بان استقلال در این بازی بودم. تماشاگران هم حضور داشتند و خیلی از این موضوع خوشحال بودم. دلتنگ تماشاگران بودیم که بعد از دو سال دوباره آنها را دیدیم.

او اضافه کرد: می‌دانم قرار گرفتن در ترکیب استقلال چقدر خوب است، دوست دارم با این تیم قهرمان لیگ شوم. از لطف فرهاد مجیدی، بهزاد غلامپور که به من اعتماد کردند، تشکر می‌کنم. از حسینی و ظماهری هم تشکر می‌کنم که در کنار آنها توانستیم خیلی چیزها یاد بگیرم. هر کدام از آنها سابقه زیادی دارند و ملی‌پوش بوده‌اند و قطعا کنارشان چیزهای زیادی یاد می‌گیرم.

دروازه‌بان جوان استقلال با تشکر از هواداران استقلال گفت: هواداران به من انرژی دادند. حضورشان برای هر بازیکنی باعث دلگرمی است و خوشحال شدیم که آنها را دیدیم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=16283

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.