رضایی؛ بدرخش و آینده را روشن کن! | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

رضایی؛ بدرخش و آینده را روشن کن!

  • کد خبر : 29262
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
رضایی؛ بدرخش و آینده را روشن کن!
دروازه بان خوب از پدر و مادر خوب هم بهتر است!

به گزارش آوای استقلال، با اعلام قطعی غیبت حسین حسینی در بازی مقابل سپاهان حالا فرصت به علیرضا رضاییِ جوان رسیده تا درون دروازه استقلال قرار بگیرد و بتواند از موقعیت به دست آمده نهایت بهره را ببرد و توانایی اش را بار دیگر به نمایش بگذارد.
ساپینتو باید ببیند و بفهمد چه گوهر گران بهایی روی نیمکت دارد و برای آنکه استعدادش هرز نرود راهکاری بیابد.
استقلال در اکثر اوقات همواره دروازه بانان مطمئنی را داشته و همیشه به خاطر آماده بودن هر دو سنگربان، یکی زیر سایه دیگری مانده اما آنکه بیشتر تلاش کرده، توانسته خودش را از سایه خارج کند و به تیم ملی هم برسد.
از حجازی و رشیدی گرفته تا رقابت عابدزاده و بابازاده، پرویز برومند و هادی طباطبایی دوئل رحمتی و طالب لو و در نهایت رحمتی و حسین حسینی.
هر کسی هم که اهل رقابت نبود همیشه در سایه ماند و محو شد مثل حمیدرضا بابایی و مسعود قاسمی که به رغم توانمندی، زیر سایه دروازه بانان بزرگ تیم ماندند…
تجربه نشان داده که هر زمان استقلال دو دروازه بان خوب را در اختیار نداشته، متضرر شده است!
با توجه به آنکه هر تیمی مقابل استقلال قرار می گیرد نهایت تلاشش را برای کسب نتیجه به کار میگیرد درصد احتمال مصدومیت برای بازیکنان و دروازه بانان این تیم بیشتر است از طرفی رقابت های جام حذفی، سوپر جام و باشگاه های آسیا  لزوم داشتن دو دروازه بان هم سطح، قبراق و آماده را برای آبی پوشان از نان شب هم واجب تر می کند!
لذا ساپینتو با درک شرایط باید توانایی آماده نگه داشتن هر دو دروازه بان را داشته باشد و بتواند انگیزه آنها را در سطح بالایی نگاه دارد.
اهالی فوتبال جمله معروف عبداله ویسی را حتما به خاطر دارند:
“دروازه بان خوب از پدر و مادر خوب هم بهتر است”
در روز هایی که استقلال خوزستان با درخشش دروازه بانش توانست به قهرمانی دست یابد، عبدالله ویسی با گفتن این جمله میزان تاثیر دروازه بان بر نتایج یک تیم را به خوبی بیان کرد و ساپینتو هم حتما تاثیر دروازه بان بر نتایج را می داند و حتما هم مدیریت استفاده از دو سنگربان آماده و هم سطح را می داند.
به جز نقش ساپینتو و غلامپور رضایی جوان هم باید تلاش صد چندانی داشته باشد او با مرور اسامی بزرگان هم پستی خود در استقلال به این نتیجه خواهد رسید که تنها تلاش و امید توانسته یکی را از زیر سایه دیگری خارج کند پس او هم باید بتواند دوئل دروازه بانان استقلال را در ادامه تاریخ، گرم و جذاب نگه دارد، بدرخشد و با درخشش شادی بیافریند،بدرخشد و خودش را به ستاره ای در آسمان فوتبال تبدیل کند، بدرخشد و راه آینده را روشن کند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=29262

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.