رضاوند: پنالتی واضح بود | آوای استقلال
6

رضاوند: پنالتی واضح بود

  • کد خبر : 28928
  • ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
رضاوند: پنالتی واضح بود
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: یک پارگی در عضلا پا دارم که امیدوارم هرچه زودتر خوب شوم پزشکان 3 هفته تا پنج هفته گفتند طول می شکد.

به گزارش آوای استقلال، آرش رضاوند پس از تساوی مقابل مس رفسنجان در خصوص مصدومیتش اظهار داشت: یک پارگی در عضله پا دارم که امیدوارم هرچه زودتر خوب شوم. پزشکان ۳ هفته تا پنج هفته گفتند طول می کشد. من هم مداوای خودم را پیگیری می‌کنم تا زودتر برگردم و بتوانم به تیم کمک کنم. باید تحمل کنم تا عضله پایم ترمیم شود.

وی در خصوص تماشاگردن بازی از روی سکوها عنوان کرد: تماشای بازی از روی سکوها بسیار پر استرس است و فشار روانی زیادی را روی تماشگر می‌گذارد و سخت بود.

رضاوند در خصوص صحنه نیمه اول محوطه جریمه مس رفسنجان گفت: صحنه نیمه اول در محوطه جریمه مس رفسنجان ۱۰۰ هزار درصد پنالتی بود و هرچه نگاه کردیم کاملا واضح بود که در محوطه جریمه چه اتفاقی افتاد. پنالتی را برای استقلال می‌گرفتند روند بازی تغییر می‌کرد و اگر صحنه ای هم برای مس بود داور می‌گرفت. دست دفاع کاملا باز بود و اگر پنالتی اعلام می‌‌شد روند بازی تغییر می کرد.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص عملکرد تیم استقلال اظهار کرد: مس یکی از تیم های خوب لیگ برتر است، ما در نیمه اول بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم و در نیمه دوم هم به دلیل بالا رفتن استرس دقایق پایانی بازی باعث شد تا بازیکنان استقلال باز بازی کنند و ۳ موقعیت گل را به مسی ها بدهند.

وی افزود: در آمار عملکرد تیم استقلال مشخص است و نمی توانیم بگوییم که نتیجه بدی را تا به این جای کار گرفته این ما ۸ مصدوم داریم که این ها هم تأثیر گذار هستندو قطعا اگر این بازیکنان اضافه بشوند مشکلات کاملا حل خواهد شد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=28928

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.