رحمتی: استقلال تیم برتر میدان بود | آوای استقلال
0

رحمتی: استقلال تیم برتر میدان بود

  • کد خبر : 34734
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
رحمتی: استقلال تیم برتر میدان بود
مربی استقلال درخصوص دربی 102 گفت: بازی خوبی انجام دادیم اما مساوی به درد هیچ یک از دو تیم نخورد.

به گزارش آوای استقلال، کیانوش رحمتی درخصوص تساوی سرخابی‌ها در دربی ۱۰۲ اظهار کرد: بازی خوبی بود. فکر می‌کنم نکته مثبت این دیدار هم استفاده از VAR بود که به نظرم استفاده از آن در تمام بازی‌های لیگ الزامی است. در فوتبال صحنه‌هایی به هر حال ممکن است از چشم داور دور بماند اما وجود همین VAR این اتفاق را به حداقل می رساند. در این بازی هم استفاده از VAR در نتیجه تاثیرگذار بود. پرسپولیس تیم قابل احترامی است ولی ما خوب ظاهر شدیم و همه برنامه های انها را خنثی کردیم و اگر گلی هم خوردیم به خاطر اشتباهات خودمان بود که حریف به گل رسید. در دو نیمه استقلال بهتر بود به ویژه در نیمه دوم که واقعا تیم برتر میدان بودیم.

وی در واکشن به درخواست بازیکنان دو تیم برای استفاده داور از VAR در جریان بازی هم گفت: اصلا به خواسته مربیان و بازیکنان نیست و تیم داوری هر زمان که نیاز ببینند صحنه هایی وجود دارد که باید بازبینی شود از این داور ویدیویی استفاده می‌کنند. در این بازی هم گل ما روی تصمیم درست داور از روی نقطه پنالتی زده شد.

مربی استقلال در مورد حضور بانوان در ورزشگاه برای تماشای دربی عنوان کرد: اتفاق بسیار خوبی بود و امیدوارم دوباره تکرار شود.

رحمتی با اشاره به دیدار استقلال با نساجی در هفته سیزدهم لیگ گفت: نساجی تیم خوبی است و انگیزه دارد ولی تیم تدافعی است بنابراین ما باید مجددا برنامه‌های هجومی خودمان را مرور کنیم تا بتوانیم به نیتجه دلخواه مان دست پیدا کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برد مقابل نساجی مهم است چون تساوی در دربی به سود سرخابی‌ها نبود و تیم های بالای جدول از این تساوی سود بردند. هر چند تیم ما بار فنی خوبی داشت و از این بابت راضی هستیم ولی باید از حالا به بردهای بازی‌های آینده تمرکز کنیم.

رحتمی در پایان درخصوص حضور وزیر ورزش و جوانان در ورزشگاه آزادی برای تماشای دربی هم گفت: اتفاق خوبی بود و امیدوارم که حمایت‌ها برای سرمایه گذاری در فوتبال بیشتر شود چون پتانسیل بالایی در این رشته وجود دارد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=34734

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.