رأی پر سروصدایی صادر نشده! | آوای استقلال
3
هفته آینده تکلیف پرونده گل گهر مشخص می شود

رأی پر سروصدایی صادر نشده!

  • کد خبر : 20234
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
رأی پر سروصدایی صادر نشده!
بدون شک مهم‌ترین اتفاقی که می‌تواند مانند یک بمب در جامعه فوتبال منفجر شده و تا مدت‌ها باعث حواشی شود، حکمی است که قرار است کمیته استیناف در مورد پرونده جنجالی گل‌گهر صادر کند، قطعاً هر جور این حکم صادر شود تمام اهالی فوتبال را قانع نمی‌کند، پس باید منتظر جنجال بعدی این حکم باشیم.

به گزارش آوای استقلال، اگر حکم کمیته انضباطی تأیید شود، پرسپولیسی‌ها به خاطر دو امتیازی که استقلال از این پرونده سود برده، ناراحت شده و حواشی درست می‌کنند، اما اگر رأی وتو شود و امتیاز استقلال را بگیرند هواداران این تیم شاکی می‌شوند.
در این بین اما هر گمانه‌زنی (شبیه گمانه‌زنی مجری برنامه فوتبال برتر) فضای مجازی را متشنج می‌کند! صالحی رئیس کمیته استیناف در این خصوص تأکید کرد که هیچ رأیی صادر نشده و هنوز درباره این پرونده به اجماع نرسیده‌اند، رئیس کمیته استیناف معتقد بود که هر گونه گمانه‌زنی باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود و این التهاب اصلاً به صلاح جامعه فوتبال نیست. در پی اظهار‌نظر اخیر رئیس کمیته استیناف، دادرس یکی از اعضای این کمیته که نشان داده بدش نمی‌آید در تیررس رسانه‌ها بوده و با آنها تعامل داشته باشد در تازه‌ترین اظهار‌نظر خود به این نکته اشاره می‌کند که رأی کمیته استیناف هفته آینده صادر می‌شود. دادرس در این زمینه می‌گوید: «ما هفته آینده احتمالاً یک جلسه دیگر با اعضای کمیته استیناف برگزار خواهیم کرد و در نهایت فکر می‌کنم در این جلسه به جمع‌بندی نهایی برسیم و رأی را صادر کنیم. قبلاً گفته بودم همه چیز ۵۰-۵۰ است و هنوز هم همین را می‌گویم که هم احتمال دارد رأی برگردد و هم احتمال دارد تأیید شود و مثل سابق همچنان چیزی معلوم
نیست.»
این عضو کمیته در ادامه در خصوص حرف‌های میثاقی می‌گوید: «من اصلاً ندیدم میثاقی چه صحبتی انجام داده و بعداً شنیدم که چه حرفی زده است، به هر حال هر شخصی تریبونی دارد و آزاد است هر چه می‌خواهد بگوید و نمی‌توانیم جلوی دهان کسی را بگیریم. اعضای کمیته استیناف قاضی‌هایی با ۳۰-۲۵ سال سابقه هستند و افراد جوان و خامی نیستند که تحت تأثیر این فضاسازی‌ها و جوسازی‌ها قرار گیرند.»
اگر طبق صحبت‌های دادرس کمیته استیناف هفته آتی رأی نهایی خود را صادر کند، اهالی فوتبال شاهد یکی از اتفاقات جنجالی خاص در لیگ برتر خواهند بود. همه چیز فعلاً برای این جامعه در حد گمانه‌زنی است. اما اگر رأی کمیته استیناف متفاوت از رأی کمیته انضباطی باشد به طور حتم جدول مسابقات یک بار دیگر دچار دگرگونی می‌شود. باید برای اتفاق بزرگی که قرار است در لیگ برتر بیفتد تا هفته آینده صبر کنیم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20234

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.