دوران سیاه فوتبال و فدراسیون به گل نشسته! | آوای استقلال
3

دوران سیاه فوتبال و فدراسیون به گل نشسته!

  • کد خبر : 22849
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
دوران سیاه فوتبال و فدراسیون به گل نشسته!
تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی قطر به حال خودش رها شده است؛ نه بازی های تدارکاتی و نه برنامه های مشخص برای حضور آبرومند در این تورنمنت بین المللی در دستور کار مدیران نیست.

به گزارش آوای استقلال، خزانه فدراسیون خالی، اوضاع هیات رییسه فدراسیون فوتبال نابسامان، حساب های بانکی به دلیل بدهی های مالیاتی مسدود، فسادهای مالی بیداد می‌کند، واقعا این چه فوتبالی است؟

اگر برگردیم به عقب و دوران کارلوس کی‌روش، حداقل می توانیم بگوییم سرمربی ما این کاریزما را داشته که فدراسیون نشین ها را مجاب کند به اندازه بضاعت خودشان هم که بوده شرایط حداقلی را فراهم کنند. درحال حاضر فدراسیون فوتبال کسی را به عنوان سرمربی دارد که می توان گفت مطیع امر مدیران است و سرش تو لاک خودش و نه انتقادی و نه توضیحی از فدراسیون برای آماده شدن تیم ملی در جام جهانی پیش رو نمی خواهد.

هواداران فوتبال که قلبشان برای تیم ملی می تپد چه گناهی کردند که باید تاوان ناکارآمدی و فساد این چنین مدیرانی را به جان بخرند؟ کسانی که در راه صعود به جام جهانی برای هر برد، برای خود و افراد تحت حمایتشان پاداش تصویب می کردند درصورتی که در همان زمان بازیکنان تیم ملی از نداشتن البسه گله مند بودند.

بازیکن گل میزد، مدیر پاداش می‌گرفت. این اوضاع فوتبال و فدراسیون به گل نشسته است و باید صبر کنیم تا ببینیم در جلسه مجمع دهم خردادماه یعنی تقریبا یک ماه دیگر اتفاق خوشی خواهد افتاد یا قرار است این روند نابسامان همچنان ادامه دارباشد ؟

به هر حال جام جهانی در پیش است و بازیهای تدارکاتی نیاز مبرم برای تیم ملی است که از نان شب هم واجب تر محسوب می شود. دبیرکل فدراسیون فوتبال خبر از مذاکره با تیم های برزیل و آرژانتین برای بازی دوستانه می دهد و از آن طرف سرپرست فدراسیون فوتبال دربرنامه زنده می‌گوید خزانه فدراسیون خالیست؛ جیب خالی و پز عالی.

ختم کلام؛ آقایان فدراسیون نشین، این ره که می روید به ترکستان است…

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=22849

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.