دردسر بزرگ استقلالی‌ها؛ مازادهایی که قصد رفتن ندارند! | آوای استقلال
0

دردسر بزرگ استقلالی‌ها؛ مازادهایی که قصد رفتن ندارند!

  • کد خبر : 36599
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳
دردسر بزرگ استقلالی‌ها؛ مازادهایی که قصد رفتن ندارند!
یکی از معضلات آبی‌پوشان پایتخت برای فعالیت در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه، پر بودن فهرست بازیکنان این تیم است.

به گزارش آوای استقلال، استقلالی‌ها بعد از ۴۸ روز تعطیلات زمستانه، خود را برای انجام اولین دیدار در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران آماده می‌کنند؛ جایی‌که باید روز جمعه بیست‌وهفتم بهمن‌ماه به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران به مصاف صنعت‌نفت آبادان بروند. در روزهای گذشته، تلاش مدیران باشگاه استقلال بر این بوده تا بتوانند فهرست تیم‌شان را تقویت کنند تا آبی‌ها با ترکیبی پرمهره‌تر مهیای حضور در نیم‌فصل دوم شوند و بتوانند از موقعیت خود در صدر جدول لیگ برتر دفاع کنند.

رافائل سیلوا و جلال‌الدین ماشاریپوف، ۲ خرید زمستانی استقلال هستند که سیلوا در روزهای گذشته در تمرینات استقلال حضوری فعال داشته و ماشاریپوف هم قرار است ظهر امروز (یکشنبه) وارد تهران شود تا بعد از گذراندن تست‌های پزشکی و امضای رسمی نسخه فیزیکی قراردادش، به تمرینات آبی‌پوشان پایتخت اضافه شود. استقلالی‌ها در شرایطی به دنبال جذب بازیکن جدید هستند که در نقطه مقابل، فهرست بازیکنان بزرگسال این تیم هم تکمیل شده و همین مسئله باعث شده تا آن‌ها با چالش بزرگی مواجه شوند.

فهرست بازیکنان بزرگسال استقلال
۱٫ حسین حسینی، ۲٫ محمدحسین مرادمند، ۳٫ آرمین سهرابیان، ۴٫ ایمان سلیمی، ۵٫ رافائل سیلوا، ۶٫ ابوالفضل جلالی، ۷٫ صالح حردانی، ۸٫ زبیر نیک‌نفس، ۹٫ روزبه چشمی، ۱۰٫ آرش رضاوند، ۱۱٫ مهدی مهدی‌پور، ۱۲٫ امید حامدی‌فر، ۱۳٫ جعفر سلمانی، ۱۴٫ پیمان بابایی، ۱۵٫ مهرداد محمدی، ۱۶٫ جلال‌الدین ماشاریپوف، ۱۷٫ آرمان رمضانی، ۱۸٫ امیرارسلان مطهری و ۱۹٫ گوستاوو بلانکو

۲ جای خالی که خیلی زود پر شد
سعید مهری یکی از بازیکنان جدا شده از فهرست استقلال است که جای خود را در این فهرست به رافائل سیلوا داده است. همچنین جلال‌الدین ماشاریپوف هم در حالی با آبی‌پوشان پایتخت به توافق ۱٫۵ ساله برای همکاری رسیده است که این ستاره ازبکستانی هم جانشین کوین یامگا شده است. یامگا به دلیل مصدومیت شدیدی که از ناحیه چشم برایش به وجود آمده، حداقل تا پایان فصل جاری قادر به همراهی آبی‌ها نیست و همین مسئله باعث شد نام او از فهرست استقلال خارج شود و جای خود را به جلال‌الدین ماشاریپوف داد.

بلاتکلیف مثل میرزایی!
رضا میرزایی که فصل گذشته عملکرد قابل‌قبولی را از خود در ترکیب استقلال به جای گذاشت و گلی به یادماندنی را در دوئل با گل‌گهر سیرجان به‌ثبت رساند، بعد از گذراندن دوره مصدومیت پارگی رباط صلیبی، مهیای بازگشت به فهرست استقلال است. با این وجود، فعلاً جای خالی در فهرست بازیکنان بزرگسال استقلال برای میرزایی وجود ندارد و همین مسئله باعث شده تا این وینگر سرعتی که توانایی بازی در پست دفاع راست‌وچپ را هم دارد، بلاتکلیف باشد و همچنان مشخص نیست که برای نیم‌فصل دوم آیا نام میرزایی به فهرست آبی‌ها بازخواهد گشت یا او باید ادامه مسیر فوتبالی خود را در تیم دیگری دنبال کند.

تصمیم دیرهنگام نکونام و دردسر بزرگ آبی‌ها!
جواد نکونام به تازگی به مدیران باشگاه استقلال اعلام کرده که زبیر نیک‌نفس و امیرارسلان مطهری در لیست مازاد او هستند؛ آن‌هم در حالی‌که درخواست مدیران باشگاه استقلال بر این بود که همزمان با فهرست خرید، فهرست مازاد هم اعلام شود اما نکونام مدعی شده بود که در صورت عدم جذب بازیکن جدید، بازیکنان مازاد خود را معرفی نمی‌کند! در روزهای گذشته رایزنی‌ها با نیک‌نفس و مطهری برای جدایی از استقلال انجام شده و پیشنهاد معاوضه با بازیکنان سایر تیم‌ها هم به آن‌ها داده شده اما با این وجود، فعلاً این ۲ بازیکن چراغ سبزی به مدیران باشگاه استقلال نشان نداده‌اند تا در آستانه آغاز به کار نیم‌فصل دوم، مهم‌ترین دغدغه مدیران آبی‌پوش خالی‌کردن فهرست بازیکنان بزرگسال این تیم باشد!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=36599

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.