داستان پیروز نشدن فرهاد و استقلال در اهواز تمام می‌شود؟ | آوای استقلال
2
مجیدی به‌دنبال شکستن یک رکورد جدید

داستان پیروز نشدن فرهاد و استقلال در اهواز تمام می‌شود؟

  • کد خبر : 23083
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
داستان پیروز نشدن فرهاد و استقلال در اهواز تمام می‌شود؟
مسابقه با شهرخودرو تمام شد و حالا تمام حواس استقلالی‌ها معطوف به جدال بسیار حساسی است که باید برابر فولاد خوزستان در اهواز برگزار کنند.

به گزارش آوای استقلال، تیمی که طی چند سال اخیر جدا از اتفاقات فنی و گرفتن یک جام حذفی از استقلال، حاشیه‌های زیادی را هم برای آبی‌ها به وجود آورده است. حاشیه‌هایی که البته در بخش قابل ملاحظه‌ای از آنها کادر فنی خود استقلالی‌ها مقصر بوده‌اند.
فولاد خوزستان تیر ماه سال ۱۳۹۹ توانست استقلال را در اهواز شکست بدهد و فرهاد مجیدی به خاطر حرف‌هایی که در خلال آن مسابقه بر زبان آورد نه تنها از کنار زمین اخراج شد بلکه یک جلسه محرومیت اضافه را هم به جان خرید. این ماجرا پاییز سال گذشته هم تکرار شد و این بار نوبت محمود فکری بود تا تحت عنوان سرمربی استقلال پس از ناکامی تیمش بواسطه الفاظ کاملاً نامناسبی که به کار برده بود، محروم شود.
اگرچه فرهاد مجیدی سابقه پیروز شدن در برابر فولاد در تهران را دارد اما مقابل این تیم در اهواز و اصفهان (فینال جام حذفی) شکست خورده و به همین خاطر می‌رود تا طلسم پیروز نشدن خودش و استقلال مقابل فولاد در مرکز استان خوزستان طی دو سال اخیر را بشکند و بخوبی می‌داند برنده شدن در آن مسابقه چه نقش مهمی در قهرمانی استقلال ایفا خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=23083

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.