داریوش مصطفوی با خودش چه می کند؟ خودزنی در آستانه ۸۰ سالگی | آوای استقلال
1

داریوش مصطفوی با خودش چه می کند؟ خودزنی در آستانه ۸۰ سالگی

  • کد خبر : 18471
  • ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
داریوش مصطفوی با خودش چه می کند؟ خودزنی در آستانه ۸۰ سالگی
رفتارهای اخیر داریوش مصطفوی برای آنهایی که دوستش دارند، ناراحت کننده است... مگر می شود مردی در 79 سالگی تا این حد سطح خود را پایین بیاورد که تبدیل به ابزار و آلت دست فدراسیون فوتبال شود؟

به گزارش آوای استقلال، یکی از این عزیزان که از صمیم قلب دوستش داریم و معتقدیم مدتی است به تجربه و سن و سابقه خود بی احترامی می کند، همین جناب داریوش خان مصطفوی ۷۹ ساله است.

خوشحالیم داریوش خان تا این حد سلامت است که در سن ۷۹ سالگی باز هم مسئولیتی کلان در فوتبال ما می گیرد، کاری نداریم که همین جناب داریوش خان ده، دوازده سال قبل برای همیشه از کسب مسئولیت در فوتبال ایران محروم شده بود و باز هم سر از دنیای فوتبال آن هم در یک صندلی شایسته در آورد، کاری هم نداریم که داریوش خان ۴۲ سال قبل دبیر کل فدراسیون فوتبال بود و زمانی این مسئولیت را برعهده داشت که رئیس امروز فدراسیون فوتبال بر اساس سن شناسنامه ای اش تنها ۲ سال داشت و سن واقعی او بر اساس برخی مدارک در آن زمان ۷ ساله بود و زمانی که مهندس ۳۷ ساله همه کاره فدراسیون فوتبال بود، و امروز دل در گرو مدیریت همین مدیر فوتبالی داده است که روزگاری چنین دلی را به علی آبادی داده و ادعا می کرد از او بسیار آموخته است، اصلا این رمز گشایی تاریخی به ما ارتباطی ندارد بلکه آن چه برای ما اهمیت دارد حرف های امروز داریوش خان است.

داریوش خان هفته گذشته اعلام کرد بعد از ۵۰ سال مدیریت در فوتبال ایران، آن قدر اعتبار دارد که ریش گرو بگذارد و مشکل را حل کند اما نشد که نشد و حالا آخر هفته ای با تبرئه مسئولان فوتبال ایران و مدیران پرسپولیس و استقلال همه مشکلات را به گردن دولت می اندازد. البته حرف ایشان در مورد مالکیت مشترک دو باشگاه درست است اما وقتی ایشان که هفته پیش گفته بود حاضر است ریش مبارک را گرو گذاشته تا مشکل استقلال و پرسپولیس را حل کند، حالا می گوید تا قبل از روز دوشنبه که پایان مهلت ۵ روزه است، باید نمایندگان فوتبال ما به مقر کنفدراسیون برای حل مشکل بروند، هیچ یک از لشگر سلم و تور و مواجب بگیر فوتبال به او نمی گویند کنفدراسیون فوتبال آسیا تا ۷ ژانویه یعنی حدود ۱۵ روز دیگر تعطیل است.

داریوش مصطفوی در سال ۸۵ که فوتبال ایران در آستانه تعلیق بود هم از ارتباط خود با سران کنفدراسیون گفت و در نهایت جامعه فوتبال را دلخوش به این کرد که فیفا هیچ غلطی نمی تواند بکند و البته فیفا بلافاصله غلطی بزرگ کرد و فدراسیون فوتبال ایران با کمیته انتقالی اداره شد.

داریوش خان را دوست داریم، به خاطر عشقی که به فوتبال دارد، به خاطر تجربه اش اما از او گله داریم و دوست نداریم برای ماندن در فوتبال، نرد عشق به کسانی ببازد که اهالی فوتبال و دوستداران داریوش خان آنها را دوست ندارند و حرف هایی بزند که شایسته ایشان نیست.

سن داریوش مصطفوی از ایفای نقش کاردک برای فدراسیون فوتبال گذشته و این که او را جلو بیاندازند تا به دولت حمله کند و حرف های عجیب بزند، اصلا در شان مصطفوی نیست. هرچند این همان داریوش مصطفوی است که ۱۵ سال پیش وقتی نیم ساعت با علی آبادی حرف زد ادعا کرد اندازه ۳۰ سال یاد گرفته و حالا که ۱۵ سال از آن روزها باتجربه تر شده انگار می خواهد اندازه ۳۰ سال هم از مهرعلی دانشگاهی و شهاب دانش بنیان یاد بگیرد!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=18471

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.