خطاکار در تیم ملی، بهترین مدافع در سربازی!/ باشگاه استقلال یزدانی و مرادمند را فراموش نکند | آوای استقلال
3

خطاکار در تیم ملی، بهترین مدافع در سربازی!/ باشگاه استقلال یزدانی و مرادمند را فراموش نکند

  • کد خبر : 21852
  • ۰۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
خطاکار در تیم ملی، بهترین مدافع در سربازی!/ باشگاه استقلال یزدانی و مرادمند را فراموش نکند
مسئولان باشگاه استقلال نباید به راحتی دو مدافع سابق خود را فراموش کنند.

به گزارش آوای استقلال، اگر قصه سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند را برای هر کسی تعریف شود، به جرات از سرنوشت آنها ناراحت می‌شود، دو بازیکنی که به جرات می‌توان گفت بهترین مدافعان حا حاضر فوتبال ایران بودند ولی به دلیل کج رفتاری‌ها به جای تلاش برای قهرمانی استقلال و قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی برای بازی با کره‌جنوبی در حال گذراندن خدمت سربازی هستند.

یزدانی و مرادمند می‌توانستند طبق نظر سرمربی تیم ملی و با رایزنی فدراسیون فوتبال چند ماه خدمت سربازی‌شان را به تعویق بیاندازند ولی نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه آنها میانه راه از استقلال جدا شدند و برای گذراندن خدمت سربازی راهی ملوان شدند. عکس‌هایی که در سال جدید از این دو بازیکن منتشر می‌شود این سوال را برای اهالی فوتبال ایجاد می‌کند که چطور محمدحسین کنعانی‌زادگان با خطای بزرگی که در رابطه با اتوبوس تیم ملی انجام داد خیلی راحت همراه تیم ملی به کره‌جنوبی سفر کرد ولی یزدانی باید دور از تیم ملی باشد.

تصاویر تمرینات تیم ملی و اردو نشان می‌دهد کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده خوشحال از وضعیت‌شان خوش و خرم در حال برنامه‌ریزی برای آینده هستند اما این طرف دو بازیکن به ناحق نتوانستند در خدمت تیم ملی و استقلال باشند. این وسط مسئولان استقلال نباید به راحتی دو بازیکن سابق خود را فراموش کنند، اگر امروز استقلال در صدر جدول قرار دارد بخشی از آن به عملکرد خوب یزدانی و مرادمند برمی‌گردد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=21852

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.