خبرگزاری وزارت و سانسور اخبار به نفع سرپرست استقلال! | آوای استقلال
1
اختصاصی آوای استقلال

خبرگزاری وزارت و سانسور اخبار به نفع سرپرست استقلال!

  • کد خبر : 31728
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
خبرگزاری وزارت و سانسور اخبار به نفع سرپرست استقلال!
سرپرست باشگاه استقلال هر چقدر با فضای ورزش و فوتبال بیگانه است همانقدر بازی های سیاسی را خوب بلد است.

به گزارش آوای استقلال، از سیاسی بازی هایی که در زمان حضورش در هئیت مدیره داشته فقط به هماهنگی شان برای عدم شرکت در جلسه بانک شهر برای گرفتن وام اشاره می کنیم و از پس و پیش ها هم فعلا عبور می کنیم.
در زمان سرپرستی اش هم به این رفتار سیاست مدارانه او می پردازیم که هیچ قولی به جواد نکونام بابت جذب بازیکنان مد نظر و یا حفظ مهره های فعلی نداد  تا هم از تلاش برای تامین منابع مالی شانه خالی کند و برای تهیه پول به زحمت و استرس نیفتد هم در صورت عدم نتیجه گیری نوک تیز انتقادات به سمت جواد نکونام باشد که پذیرفت با هر شرایطی حتی از دست دادن مهره های فعلی تیم و عدم جذب بازیکنان مد نظرش، کار کند!
یا مثلا می توانیم به انتخاب دبیر ورزشی برنا به عنوان مشاور رسانه ای اشاره کنیم!
انتخاب دبیر ورزشی خبرگزاری وزارت ورزش چندین حُسن دارد اصولا افراد نزدیک به وزیر، در برنا منصوب می شوند، پس نزدیکی به این افراد یعنی نزدیک شدن به وزیر ورزش.
یعنی حذف اخبار منفی مدیریتی و بزرگنمایی اقدامات سرپرست باشگاهی بزرگ که توسط افراد کوچک اداره می شود!
در تمرین استقلال اتفاق تلخ و تاسف باری رخ داد که در هیچ کشوری جز ایران رخ نمی دهد ولی اگر هم چنین اتفاقاتی رخ دهد اولین اقدام عذرخواهی  و سپس برکناری مسئولین مربوطه است.
اما در ایران اولین اقدام گستاخی و تبرئه خود از ماجراهایی است که اتفاقا دقیقا در وقوع آن مقصر ردیف اول هستند!
کتک زدن هوادارانی که در سرما و گرما از هزینه های حتی واجب زندگی شان می زنند تا بتوانند خودشان را برای تماشا و تشویق تیم محبوبشان به استادیوم برسانند، توسط افرادی که بنر سرپرست بی کفایت باشگاه را بر در و دیوار کمپ اسطوره باشگاه استقلال نصب کرده و سرپرستی که برای هواداران وقت نمی گذارد که در خصوص مسائل مهم باشگاه به آنها توضیح دهد اما به لات های حاضر در تمرین دست می دهد و خوش و بش می کند تا سکوها را کنترل کنند، فجایعی است که تنها در ایران رخ می دهد و این فجایع به خاطر آن انتصاب های هوشمندانه نه تنها منتشر نمی شود بلکه به وزیر هم منعکس داده نمی شود!
انتصاب ها و روابط سیاست مدارانه یا دوستی با افراد سیاست مدار باعث فرار از توبیخ و برکناری هم می شود به همین علت است که مسئولین در کشور ما از هیچ اشتباهی واهمه ندارند!
آقای سجادی فقط در ایران اتفاق می افتد که مسئولین چنین مدیران بی کفایتی را منصوب می کنند و چشمشان را روی تمام اشتباهات آنها می بندند!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=31728

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.