حمله به “فرهاد مجیدی” به کدامین گناه؟! | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال؛

حمله به “فرهاد مجیدی” به کدامین گناه؟!

  • کد خبر : 7034
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
حمله به “فرهاد مجیدی” به کدامین گناه؟!
اعتراض شدید فرهاد مجیدی به وضعیت موجود مدیریت باشگاه استقلال نشان می دهد اوضاع و احوال استقلال چقدر وخیم و نگران کننده است.

به گزارش آوای استقلال،  اعتراض شدید فرهاد مجیدی به وضعیت موجود مدیریت باشگاه استقلال نشان می دهد اوضاع و احوال استقلال چقدر وخیم و نگران کننده است.

البته که وضعیت آشفته استقلال مربوط به دیروز و امروز نیست اما اتفاقات روزهای اخیر نشان داد بحران به قدری افزایش یافته که حیات باشگاه به خطر افتاده و مجموعه باشگاه با فروپاشی داخلی رو به رو شده است.

از این رو باید به مجیدی حق داد که از سر نگرانی فریاد اعتراض سر دهد تا هوادار متوجه شود چه بلایی بر سر این مجموعه آمده است.

اما در اوج ناباوری عده ای در تلاشند با بهره برداری از این فضا، شرایط را به شکلی پیش ببرند تا به افکارعمومی تلقین کند، که فرهاد مجیدی به دنبال فرار رو جلو است در حالی که واقعیت ماجرا اینجاست که مجیدی در این مورد به نکته کاملا درستی اشاره کرده است چرا که حفظ آرامش و تمرکز نیاز اولیه، موفقیت یک مجموعه است لذا نمی توان به سرمربی ایراد گرفت که چرا به شرایط موجود اعتراض کرده است.

از این رو انتقاد به سرمربی تیم نه تنها اتفاق مثبتی نیست بلکه مشکلات استقلال را در این برهه بیشتر می کند و استقلال را به لبه پرتگاه سوق می دهد تا آشفتگی و شلختگی حاکم بر مجموعه استقلال افزایش یابد.لذا به جای تسویه حساب های قدیمی بهتر است این حق را به سرمربی تیم استقلال بدهیم تا برای رفع دغدغه های پیرامونش با کنش های منطقی در جهت رفع مشکلات موجود گام بردارد.

 

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=7034

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.