حملاتی که حریفان را خرد می‌کند | آوای استقلال
2
کلید طلایی موفقیت استقلال

حملاتی که حریفان را خرد می‌کند

  • کد خبر : 29850
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲
حملاتی که حریفان را خرد می‌کند
یکی از مهمترین البته بزرگ‌ترین مشکلات استقلال در فصل جاری تیم تدافعی است که اغلب حریفان این تیم برابر آبی‌پوشان اتخاذ می‌کنند.

به گزارش آوای استقلال، حساب دربی پایتخت جداست و بازی با سپاهان و تراکتور را هم اگر کنار بگذاریم، بقیه تیم های لیگ برتری هرگاه به مصاف استقلال می آیند، اساس کار خود را ابتدا بر پایه گل نخوردن استوار می کنند و پس از آن در اندیشه ضدحملات فرو می‌روند.
به جرأت می توان گفت این حریفان حتی اگر در خانه خود از استقلال یک امتیاز هم بگیرند مسئله را امری موفقیت‌آمیز می‌دانند به همین خاطر آبی‌پوشان همواره با دفاع چند لایه مواجه می شوند که برای عبور از سد آنها نیازمند تدابیر تاکتیکی موثر، تغییرات تاکتیکی به موقع و نفرات ارزشمند هستند.
اتفاقی که خوشبختانه طی هفته های اخیر به وقوع پیوسته است و استقلال حالا در اوج سیر می‌کند البته یک نکته دیگر هم وجود دارد که می تواند کلید موفقیت و جعبه جادویی استقلال در هفته های باقیمانده لیگ برتر طرف می‌شود، شرایط جدول به گونه ای است که تیم هایی همچون نساجی و گل گهر که حریفان بعدی ما در لیگ برتر هستند، چاره‌ای جز حمله کردند ندارند و به خوبی می دانند مساوی گرفتن از استقلال دردی از آنها در جدول دوا نمی‌کند.
آنها مجبورند حمله کنند و این بهترین فرصت برای استقلال است تا بتواند قلب دروازه آنها را هدف بگیرد و به هدف خود برسد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=29850

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.