حضور در نسف قارشی با شماره ۲۵ | آوای استقلال
3

حضور در نسف قارشی با شماره ۲۵

  • کد خبر : 29635
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۴۶
حضور در نسف قارشی با شماره ۲۵
عزیزبک آمانوف، هافبک ازبک استقلال بعد از فسخ قرارداد خود با این تیم در ترکیب نسف قارشی و در بازی دوستانه با دارالامان‌ مالزی با شماره 25 به میدان آمد.

به گزارش آوای استقلال، باشگاه استقلال علاقمند بود، در پنجره زمستانی قرارداد آمانوف را با تفاهم و توافق فسخ کند تا به جای وی بازیکن جدیدی به ترکیب اضافه کند، اما این هافبک درخواست باشگاه استقلال را قبول نکرد و به حضور در تمرینات ادامه داد و استقلال هم چاره ای نداشت به این قرارداد پایبند باشد، چرا که فسخ قرارداد این بازیکن بدون رضایت می‌توانست، دردسرهای جدیدی را برای باشگاه استقلال در محاکم قضایی فوتبال درست کند. اما بعد از بسته شدن پنجره زمستانی به یکباره این بازیکن بدون اطلاع به مدیران باشگاه استقلال و کادر فنی تیم از حضور در تمرینات خودداری کرد و در نهایت مشخص شد قرارداد خود را یکطرفه فسخ کرده و راهی تاشکند شده و چند روزی است که در تمرینات تیم نسف قارشی حضور دارد و دیروز هم در یک بازی دوستانه برای تیم جدیدش به میدان آمده است.

از آنجایی که آمانوف قرارداد خود را با تیم استقلال فسخ کرده و پنجره زمستانی فوتبال ازبکستان هنوز باز است، بدون هیچ مشکلی می‌تواند قرارداد با تیم جدید را ثبت کند. شکایت باشگاه استقلال از این بازیکن یا بالعکس در آینده توسط شورای حل اختلاف فیفا می‌تواند مورد بررسی قرار گیرد. از آنجایی که آمانوف قرارداد خود را با تیم استقلال بعد از بسته شدن پنجره زمستانی فسخ کرده در لیست استقلال جا برای جذب یک بازیکن جدید خالی نمی شود و استقلال تنها یک بازیکن به جای سیاوش یزدانی می تواند در اختیار بگیرد. بازیکنی که در بازه زمانی نقل و انتقالات قراردادش از سوی باشگاه استقلال فسخ شد.

نسف قارشی در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الشباب عربستان برود و پیش بینی می‌شود در روزهای آتی هافبک استقلال به طور رسمی به عنوان بازیکن جدید این تیم به طرفداران معرفی شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=29635

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.