حسین زاده به زودی اضافه می شود | آوای استقلال
2
چرا رضایی به اردوی تیم امید دعوت نمی شود

حسین زاده به زودی اضافه می شود

  • کد خبر : 22257
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
حسین زاده به زودی اضافه می شود
عدم دعوت از بازیکنان استقلالی به اردوی تیم ملی امید این شائبه را به وجود آورده است که مهدوی کیا که اتفاقا سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه دارد دست به انتخاب رنگی زده و به همین دلیل خبری از دعوت استقلالی ها به اردوی تیم امید نیست.

به گزارش آوای استقلال، این در حالی است که سرمربی تیم ملی امید در مصاحبه اخیر خود در خصوص اینکه حدود نیم قرن می شود که تیم ملی فوتبال امید ایران به المپیک صعود نکرده و در هر دوره‌ای از تیم فوق به عنوان بهترین تیم و شانس اصلی صعود نام برده می شود اما این اتفاق نمی افتد؛ بر همین اساس به این تیمی که هدایت میکنید چقدر امیدوار هستید، گفته بود: کار خیلی سختی است و مطمئن باشید اگر این کار راحت بود تا این اندازه زمان نمی برد. من خودم در دو دوره حضور داشتم و بازیکنانی که در تیم ملی امید در آن ادوار حضور داشتند در لیگ برتر در تیم های خود ثابت بازی می کردند اما الان مجموعه ای داریم که فقط شاید دو بازیکن برای تیم‌های خود بازی می کنند و بقیه ذخیره هستند، کار خیلی سخت است اما در همین دو بازی هم که انجام دادیم بچه ها کارهای تمرین را به خوبی در مسابقه اجرا کردند. آنها توانایی های خیلی بالایی دارند و بر همین اساس بنده خیلی امیدوارم. فقط از نظر تدارک و بازی‌های دوستانه از رقبا عقب هستیم و امیدوارم در زمان باقی مانده آن را جبران کنیم و به همین دلیل روی بچه های زیر ۲۱ سال سرمایه‌گذاری کردیم تا بتوانیم در یکی دو سال آینده برنامه ریزی خوبی برای المپیکداشته باشیم و امیدواریم که اتفاقات خوبی بیفتد.
به گزارش آوای استقلال، از آنجایی که علیرضا رضایی گلر تیم فوتبال استقلال سال آینده مرز سن المپیکی بودن خود را رد کرده و در صورت المپیکی شدن تیم ملی امید، شانسی برای حضور در پاریس را نخواهد داشت، به همین دلیل و با توضیحات مهدوی کیا به خاطر سرمایه گذاری روی بازیکنان زیر ۲۱ سال، به اردوی تیم ملی امید فعلا دعوت نمی شود تا پدیده های فوتبال ایران شانس بیشتری برای خودنمایی داشته باشند. البته در رقابت های رسمی و تا قبل از اینکه رضایی سن ۲۳ سال را رد کند او می تواند به تیم ملی امید کمک کرده که بر همین اساس احتمالا در اردوهای آتی باز هم این بازیکن به اردو دعوت شود. همچنین امیرحسین حسین زاده هم به دلیل درگیری استقلال با بازی های مهم این تیم در روزهای پایانی فصل به اردو دعوت نمی شود و به نظر می رسد سرمربیان استقلال و امید درخصوص این بازیکن در پشت پرده توافقاتی را کرده باشند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=22257

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.