حسینی: در استقلال پرتلاش بودم و برای بازی در تیم ملی لحظه‌ شماری می‌کردم | آوای استقلال
1

حسینی: در استقلال پرتلاش بودم و برای بازی در تیم ملی لحظه‌ شماری می‌کردم

  • کد خبر : 37916
  • ۰۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
حسینی: در استقلال پرتلاش بودم و برای بازی در تیم ملی لحظه‌ شماری می‌کردم
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برای بازی در این تیم لحظه شماری می‌کردم.

به گزارش آوای استقلال، سیدحسین حسینی درخصوص برد شب گذشته تیم ملی مقابل ترکمنستان، اظهار داشت: خداراشکر توانستیم برنده یک بازی خیلی سخت باشیم. واقعا چمن خیلی بد بود. چمن مصنوعی شرایط را سخت می‌کند و نسبت به بازی رفت، متفاوت بود.
دروازه‌بان تیم‌ملی درمورد اینکه ششمین کلین شیت را با پیراهن این تیم ثبت کرد، گفت: امسال خیلی تلاش کردم در تیم باشگاهی موفق باشم و برای بازی کردن در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم. از امیر قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد و فرصت داد تا بتوانم بازی کنم و عملکرد خوبی داشته باشم.
حسینی درخصوص اینکه آیا تیم ملی می‌تواند در جام جهانی از مرحله گروهی صعود کند، اظهار داشت: ما در جام ملت‌ها بازی‌های خوبی انجام دادیم. بعضی انتقادات درست نیست. حقمان نبود بازی را به قطر واگذار کنیم و کمترین حق ما قهرمانی بود‌. تیم خیلی خوبی داشتیم. همه چیز خوب بود ولی بدشناسی آوردیم. امیدوارم برای جام جهانی از الان همه امکانات فراهم باشد تا تیم ملی موفق شود.
وی درمورد انتقاداتی که به جوانگرایی تیم ملی می‌شود، گفت: جوانگرایی مخصوصا در تیم ملی ساده نیست. بازی کردن در تیم ملی با تیم باشگاهی متفاوت است. خیلی از بازیکنان با تجربه که در تیم باشگاهی خودشان عملکرد خوبی دارند در تیم ملی نمی‌توانند موفق باشند. تیم ملی یک تجربه متفاوت است. برای اولی بار، امیر قلعه‌نویی انقدر بازیکن جوان به تیم ملی دعوت کرده و امیدوارم این جوانان بتوانند مثمر ثمر باشند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=37916

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.