حسینی باز هم فیکس، در قفس توری استقلال | آوای استقلال
4

حسینی باز هم فیکس، در قفس توری استقلال

  • کد خبر : 17311
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
حسینی باز هم فیکس، در قفس توری استقلال
تیم فوتبال استقلال شب گذشته در ادامه رقابت‌های لیگ برتر در حساس‌ترین دیدار نیم فصل اول رقابت ها در مصاف با پرسپولیس به تساوی بدون گل رسید.

به گزارش آوای استقلال، در دربی شب گذشته بعد از این که در سه مسابقه قبل‌تر، علیرضا رضایی به عنوان دروازه بان آبی‌پوشان را همراهی کرده بود، دوباره نوبت به سید حسین حسینی رسید تا در قفس توری استقلال قرار بگیرد.
این در حالی است که تا قبل از این دیدار بسیاری از گمانه زنی ها مبنی بر آن بود که بازهم رضایی در درون دروازه استقلال برای دیدار دربی قرار می گیرد هرچند گزارش هایی از اختلاف نظر مربیان استقلال برای استفاده از دروازه‌بان این تیم در دیدار مقابل پرسپولیس نیز منتشر شد اما در هر صورت حسینی بالاخره در این دیدار در درون دروازه قرار گرفت و اتفاقاً عملکرد مطلوبی را هم از خود در پایان این دیدار به ثبت رساند.
بر همین اساس از اردوی استقلال خبر می رسد با توجه به عملکرد بدون نقص حسینی و این موضوع که این دروازه‌بان برای بازگشت به روزهای خوب گذشته و از جهت ریکاوری روحی و ذهنی نیمکت نشین شده بود و با تحقق این امر، یک بار دیگر با شروع کار استقلال در رقابت های لیگ و از هفته نهم در دیدار مقابل پیکان، سید حسین حسینی در درون دروازه شاگردان مجیدی کار را آغاز خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=17311

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.