حامدی فر تحت تاثیر شوک بزرگ/ هافبک استقلال در لیست مازاد نکونام نیست | آوای استقلال
0

حامدی فر تحت تاثیر شوک بزرگ/ هافبک استقلال در لیست مازاد نکونام نیست

  • کد خبر : 35823
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵
حامدی فر تحت تاثیر شوک بزرگ/ هافبک استقلال در لیست مازاد نکونام نیست
هافبک استقلال بعد از حادثه غیرعمدی که در تمرین این تیم رخ داد، حال و روز خوبی ندارد.

به گزارش آوای استقلال، روز سه‌شنبه کانال رسمی باشگاه استقلال در تلگرام از آسیب دیدگی کوین یامگا و انتقال او به بیمارستان خبر داد. امروز هم پزشک باشگاه آبی‌پوش پایتخت درباره وضعیت وینگر فرانسوی توضیح داد و اعلام کرد مصدومیت او بسیار شدید است و مشکل بینایی دارد. در حالی که مشخص نبود چه کسی مسبب آسیب‌دیدگی یامگا شده، امید حامدی‌فر هافبک استقلال در یک استوری اینستاگرامی برای هم‌تیمی خودش آرزوی سلامتی کرد. در حالی که حامدی‌فر از یامگا عذرخواهی کرده بود، برخی افراد به صفحه اینستاگرام هافبک استقلال رفته و به او توهین کردند.

هم یامگا و هم حامدی‌فر بازیکن استقلال هستند و تخریب روحیه یکی از آنها می‌تواند روی نتیجه‌گیری صدرنشین نیم‌فصل اول لیگ برتر تأثیر منفی بگذارد. این اتفاق به صورت سهوی در تمرین رخ داده و حامدی‌فر بالطبع بیش از دیگران نگران و پیگیر حال یامگا بوده است. او اولین نفری بود که به بیمارستان رفت تا جویای حال هافبک فرانسوی آبی‌پوشان شود.

حالا علاوه بر یامگا که مصدومیت جسمی شدیدی را پشت سر می‌گذارد، حامدی‌فر نیز از نظر روحی و روانی به‌هم ریخته است. تصور کنید اگر در فوتبال اروپا چنین اتفاقی رخ می‌داد، هواداران به هر دو بازیکن دلداری داده و سعی می‌کردند به مسبب غیرعمدی اتفاق کمک کنند احساس گناه نداشته و روحیه خود را حفظ کند. حامدی‌فر که در ابتدای فصل نیز تا مرز خروح از استقلال رفت، اکنون بیش از پیش به کمک نیاز دارد، چرا که ممکن است صحنه اتفاق منجر به مصدومیت شدید یامگا هیچ‌گاه از مقابل چشمان او پاک نشود.

برخی رسانه‌ها نیز مدعی شدند جواد نکونام به دلیل خشم از حادثه رخ‌داده در تمرین، حامدی‌فر را در لیست مازاد قرار داده و حتی به او گفته فعلا دور زمین بدود و در تمرینات گروهی شرکت نکند، اما این‌طور نیست. هافبک جوان استقلال از مصدومیت یامگا بسیار ناراحت و عصبی است و این موضوع را به سرمربی استقلال اعلام کرده؛ نکونام نیز تأکید کرده او نمی‌تواند روند تمرینات را متوقف کند، پس فعلا به نرم‌دوی بپردازد تا حال روحی‌اش بهتر شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=35823

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.