جلوی نساجی نباید بی گدار به آب بزنیم | آوای استقلال
0
سیدعباسی در گفتگو با آوای استقلال مطرح کرد؛

جلوی نساجی نباید بی گدار به آب بزنیم

  • کد خبر : 16166
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
جلوی نساجی نباید بی گدار به آب بزنیم

داوود سید عباسی در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال درباره دیدار روز جمعه تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی مازندران گفت: ابتدا درباره شرایط استقلال باید بگویم با توجه به اینکه استقلال در فصل‌های اخیر معمولاً رقابت های لیگ برتر را خوب شروع نکرد اما این بار برخلاف همیشه رقابت ها را به شکل مطلوبی آغاز […]

داوود سید عباسی در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال درباره دیدار روز جمعه تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی مازندران گفت: ابتدا درباره شرایط استقلال باید بگویم با توجه به اینکه استقلال در فصل‌های اخیر معمولاً رقابت های لیگ برتر را خوب شروع نکرد اما این بار برخلاف همیشه رقابت ها را به شکل مطلوبی آغاز کرده و الان هم که در صدر جدول قرار دارد.
وی ادامه داد: من معتقدم ثبات و آرامش در این فصل به استقلال باز گشته و این چیزی هست که این تیم در چند سال اخیر از آن بی بهره بود و حالا با آمدن مدیریت جدید و حضور آجرلو اتفاق خیر و مثبتی در تیم افتاده است.
سید عباسی تاکید کرد: بنابراین با توجه به اتفاقات اخیر فکر می‌کنم امسال آن سالی هست که استقلال بتواند خواسته هواداران را برآورده کرده و همه امیدوار هستیم تا به یاری خدا و کادر و بازیکنان خوبی که در این تیم جمع شده‌اند یک بار دیگر استقلال به قله فوتبال ایران بازگشته و جشن قهرمانی بگیرد.
پیشکسوت آبی‌پوشان یادآور شد: از مشخصه های بارز استقلال در این چند بازی اخیر می‌توان به خط دفاعی این تیم اشاره کرد اما برعکس در خط حمله هنوز شرایط ایده‌آل نیست و این تیم بازی های خود را ناپلئونی برده و من معتقدم عملکرد خط دفاعی استقلال نسبت به خطوط دیگر بهتر بوده است.
وی درباره بازی روز جمعه مقابل نساجی که دیدار سختی می‌تواند باشد گفت: نساجی همیشه جزو تیم‌های ریشه‌دار و قابل احترام بوده و امسال هم می‌تواند حریف دندان گردی برای تیم‌های مدعی باشد ضمن اینکه از بازیکنان خوبی بهره می برد.
سیدعباس تاکید کرد: من فکر می‌کنم استقلال باید مقابل این تیم یک بازی منطقی را به نمایش بگذارد و اگر بخواهد بی‌گدار به آب بزند نساجی تیم زهر داری محسوب شده و مشکل ساز می شود این تیم خیلی خوب دفاع می‌کند و در ضد حملات نیز خطرناک است و حتی می‌تواند در ضربات ایستگاهی نیز دردسر درست کند.
وی در پایان گفت: من فکر می‌کنم با کمی تأمل صبر و ذکاوت کادر فنی می‌توانیم نتیجه خوبی را مقابل این تیم بگیریم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=16166

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.