جدال ۳ مربی برای جذب مهاجم ۳۶ ساله پدیده و مقصد نامعلوم قاسمی‌نژاد! | آوای استقلال
1

جدال ۳ مربی برای جذب مهاجم ۳۶ ساله پدیده و مقصد نامعلوم قاسمی‌نژاد!

  • کد خبر : 10541
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
جدال ۳ مربی برای جذب مهاجم ۳۶ ساله پدیده و مقصد نامعلوم قاسمی‌نژاد!
همزمان با پایان فصل بیستم رقابت‌های لیگ برتر ماجرای حضور احتمالی امین قاسمی‌نژاد در ترکیب فصل آینده باشگاه استقلال دوباره داغ شد.

به گزارش آوای استقلال، مهاجم مازندرانی تیم فوتبال پدیده نیم‌ فصل دوم لیگ بیستم مورد توجه ویژه کادر فنی استقلال قرار گرفت، اما به دلیل عدم توافق مالی میان باشگاه استقلال و پدیده موفق به حضور در جمع آبی‌ها نشد، اما حالا برای سومین‌ بار مورد توجه ویژه مجیدی و همکارانش قرار گرفته‌ است.

با این حال گفته می‌شود به‌ جز استقلالی‌ها باشگاه پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان نیز تمایل به جذب این بازیکن دارند؛ از این‌ رو باید دید حالا که قاسمی‌نژاد می‌تواند به‌ صورت یک طرفه از باشگاه پدیده جدا شود، کدامیک از پیشنهاد‌های پیش روی خود را انتخاب خواهد کرد تا در رقابت‌های فصل بعد لیگ برتر برای آن تیم به میدان برود.

گفته می‌شود فرهاد مجیدی سرمربی استقلال که علاقه زیادی برای به خدمت گرفتن قاسمی‌نژاد دارد، چندی قبل به‌ صورت خصوصی با وی مستقیماً مذاکره و نظر او را برای حضور در جمع آبی‌های پایتخت جلب کرده‌ است.

اما همزمان با انتشار این خبر برخی مدعی شدند به همان میزان که مجیدی علاقه‌مند به حضور این بازیکن در ترکیب فوتبال استقلال است کادر فنی گل‌گهر سیرجان نیز اصرار به جذب این بازیکن برای فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر دارد. از این‌ رو ممکن است باشگاه گل‌گهر با ارائه پیشنهادی وسوسه کننده گزینه مورد علاقه سرمربی استقلال را به سمت خود بیاورند تا قرارداد نهایی را با این بازیکن به امضا رساند.

برخی دیگر نیز معتقدند ممکن است این بازیکن مقصد بعدی خود را به سمت پرسپولیس تغییر دهند تا یک‌بار دیگر زیر نظر گل‌محمدی فعالیت کنند.

با این‌ حال نزدیکان امین قاسمی‌نژاد مدعی هستند این بازیکن هنوز تصمیم نهایی خود را در خصوص انتخاب تیم فصل آینده‌اش نگرفته‌ است و ترجیح می‌دهند در فضایی آرام و به‌ دور از حاشیه بهترین پیشنهاد خود را انتخاب کند!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=10541

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.