جام جهانی جلالی را صدا می‌زند | آوای استقلال
1
قرار نیست همه چیز در اختیار لژیونرها باشد

جام جهانی جلالی را صدا می‌زند

  • کد خبر : 28012
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
جام جهانی جلالی را صدا می‌زند
ابوالفضل جلالی از جمله بازیکنانی است که با شایستگی توانست در معیت کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان راهی قطر شود و کمتر از یک هفته دیگر پر کنار سایر ملی‌پوشان این تورنمنت را استارت خواهد زد.

به گزارش آوای استقلال، بدون شک جلالی لیاقت حضور در این مسابقات را داشت و هیچکس نمی تواند در این رابطه برچسبی به او بزند چون کارلوس کی‌روش آدمی نیست که به خاطر تعادل تعداد بازیکنان تیم های بزرگ یا خوشایند هواداران تیمی، فهرست خود را تغییر بدهد.
ابوالفضل به جام جهانی رفت چون لیاقت حضور در آن را داشت و معتقدیم توانایی‌هایش به مراتب بیشتر از نیمکت‌نشینی خواهد بود.

حضوری که اتفاقی نبود

وقتی در بهار امسال ابوالفضل جلالی برای اردوی قطر در دوران دراگان اسکوچیچ انتخاب شد، برخی از مربیان لیگ برتری مدعی بودند این بازیکن به واسطه مبتلا شدن میلاد محمدی به ویروس کرونا ملی پوش شده و قطعاً در جام جهانی جایی نخواهد داشت اما کارلوس کی روش با اولین تصمیم خود همه آنها را شگفت زده کرد.

ابوالفضل نه تنها به اردوی اتریش رفت بلکه در بازی مقابل اروگوئه نیز فیکس بود تا مشخص شود سرمربی تیم ملی اعتقاد ویژه‌ای به این بازیکن جوان استقلالی دارد. در واقع مشخص شد حضور جلالی در اردوی بهار تیم ملی اصلاً اتفاقی نبوده است.

شایستگی حضور در ترکیب ثابت

شاید برای گروهی از هواداران استقلال همین که ابوالفضل جلالی توانسته به جام جهانی راه پیدا کند کافی باشد اما ما قاطعانه معتقدیم باید جاه طلب و البته واقعیت نگر بود. بنابراین صرف حضور در جام جهانی را برای ابوالفضل کافی نمی دانیم. اگر چه اساس ترکیب ثابت تیم ملی بر پایه استفاده از بازیکنان لژیونر برنامه ریزی می شود ولی قرار نیست همه چیز به طور کامل در اختیار آنها باشد. ما قاطعانه معتقدیم ابوالفضل جلالی می‌تواند به جای احسان حاج صفی در ترکیب فیکس تیم ملی قرار بگیرد و نشان بدهد که بازیکن فوق العاده توانمندی است خوشبختانه خیالمان از بابت کارلوس کی روش هم راحت است و می دانیم که در چنین مواردی اهل احتیاط نیست.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=28012

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.