جادوگر، آماده برای بازی این هفته؛ دوربین‌ها آثار جرم را شکار می‌کنند؟ | آوای استقلال
2

جادوگر، آماده برای بازی این هفته؛ دوربین‌ها آثار جرم را شکار می‌کنند؟

  • کد خبر : 18889
  • ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
جادوگر، آماده برای بازی این هفته؛ دوربین‌ها آثار جرم را شکار می‌کنند؟
پای جادوگران به فوتبال ایران باز شده و آن ها در حال سرکیسه کردن مربیان لیگ برتری هستند

به گزارش آوای استقلال،فعالیت خوبان عالم یا همان جادوگر معروف فدراسیون فوتبال محدود به عرصه ملی نیست و آقای الف.الف اتفاقا سوابق وسیع و گسترده ای در عرصه باشگاهی دارد که از تهران تا شهرستان و از دهه ۸۰ تا کنون بارها خبرساز شده و اینگونه همکاری ها مورد تایید قرار گرفته است.

به هر ترتیب آن کس که به قول رئیس فدراسیون فوتبال نفس و قدم حق و خیری دارد نخواسته یکی از باشگاههای لیگ برتری هم از این نفس و قدم محروم باشد و بر همین اساس مدعی است حمایت و اقدامات او موجب موفقیت یکی از مربیان و تیم های نسبتا موفق لیگ برتر در این فصل شده است.

این موضوع پس از چندین هفته شک و گمان لو رفت. جادوگر کرجی جایی مدعی شد در لیگ امسال فقط به یک مربی کمک می کند چون بقیه معرفت ندارند و فقط وقتی گیر می کنند سراغ او می روند و همین که مشکل شان حل شد، یادشان می رود.

همین موضوع باعث شده حالا چشم های زیادی به دنبال شکار ردپایی از خوبان عالم در بازی این هفته تیم آقای مربی باشد.

از پیراهن و شماره های بازیکنان گرفته تا هرگونه مایعی که پشت دروازه ها روی زمین ریخته شود، طلسمی که بخواهد در زمین دفن کند، سنجاق قفلی های باز و بسته که پشت نیمکت تیم خودی و حریف ریخته شود یا اقداماتی از این دست که پیش از این چندین باشگاه لیگ برتری را به نابودی و فلاکت کشانده در این هفته و در حاشیه مسابقه حساس این تیم به هر شکل و صورتی از نگاه خبرنگاران و رسانه ها دور نمی ماند.

ای کاش آقای مربی که پیش از این توانایی های خودش را به خوبی نشان داده در این فصل هم بیش از خوبان عالم به دانش و مهارت خودش تکیه می کرد و اسیر باند رمالان فوتبال ایران نمی شد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=18889

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.