توضیحات رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره حضور تماشاگران در دیدار استقلال و نساجی | آوای استقلال
4

توضیحات رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره حضور تماشاگران در دیدار استقلال و نساجی

  • کد خبر : 16233
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
توضیحات رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره حضور تماشاگران در دیدار استقلال و نساجی
رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: هیچ تماشاگری از درب غربی قادر به ورود ورزشگاه نیست و نیروهای انتظامی تنها هواداران دارای بلیت را از درب شرقی استادیوم به داخل راه خواهد داد.

به گزارش آوای استقلال، سهیل مهدی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر با تائید خبر موافقت با ورود پنج هزار نفر از هواداران دو تیم استقلال و نساجی به استادیوم آزادی اظهار داشت: خوشبختانه با صدور مجوز نهایی از سوی وزارت بهداشت و درمان این بازی به صورت آزمایشی با حضور هواداران برگزار خواهد شد.

وی افزود: هواداران استقلال و نساجی می‌توانند برابر مقررات میزبان و میهمان اقدام به خریداری بلیت الکترونیک کنند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تنها از درب شرقی ورزشگاه آزادی با در دست داشتن بلیت بازی و استفاده از ماسک وارد ورزشگاه آزادی شوند.

مهدی تصریح کرد: هیچ تماشاگری از درب غربی قادر به ورود ورزشگاه نیست و نیروهای انتظامی تنها هواداران دارای بلیت را از درب شرقی استادیوم به داخل راه خواهند داد، لذا کسانی که موفق به خرید بلیت بازی استقلال و نساجی قائمشهر شدند باید از درب شرقی وارد ورزشگاه شوند.

وی درباره به وجود آمدن برخی اختلالات در سامانه فروش بلیت و ایجاد مشکلاتی برای ورود به این سامانه نیز به خبرنگار میزان گفت: طبیعی است که با مراجعه حجم بسیار زیادی از هواداران برای خرید بلیت این بازی چنین مشکلاتی به وجود آید، اما بارگذاری بلیت‌های بازی انجام شده و متقاضیان می‎توانند از طریق آدرس www.footballeticket.ir اقدام به خرید بلیت این بازی کنند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=16233

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.