تنوع تاکتیکی برای استقلال زیاد است | آوای استقلال
4
ستار همدانی در گفت‌وگو با آوای استقلال مطرح کرد:

تنوع تاکتیکی برای استقلال زیاد است

  • کد خبر : 26689
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
تنوع تاکتیکی برای استقلال زیاد است
پیشکسوت استقلال گفت: یکی از اتفاقات خوبی که با حضور مهاجمان زیاد در استقلال رخ می‌دهد تنوع تاکتیکی برای ساپنتو است که به راحت می‌تواند نفرات مخالفی را به کار گیرد.

به گزارش آوای استقلال، «ستار همدانی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با آوای استقلال اظهار داشت: استقلال بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار دارد و باید به ریکاردو ساپینتو فرصت داد تا بتواند افکار تاکتیکی خود را به طور کامل در استقلال پیاده کند.
وی افزود: استقلال در هفته اول لیگ به سپاهان باخت، این شکست در شرایطی حاصل شد که شروع بازی‌ها بود وگرنه آبی‌پوشان الان در صدر جدول قرار داشتند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: این درست که استقلال در فصل جدید مهاجمان زیادی در اختیار دارد اما برخی نفرات همچون مهدی قایدی و محمد محبی توانایی بازی در خط حمله را دارند، البته باید این را در نظر داشت بازیکنان این منطقه بر اساس سیاست و استراژی خاص صورت گرفت.
همدانی تصریح کرد: یکی از اتفاقات خوبی که با حضور مهاجمان زیاد در استقلال رخ می‌دهد تنوع تاکتیکی برای ساپنتو است که به راحت می‌تواند نفرات مخالفی را به کار گیرد.
وی تاکید کرد: برد ملوان به آبی‌پوشان کمک می‌کند تا آنها در ادامه بازی‌ها با روحیه بیشتری به مصاف رقبای خود بروند،الان بازیکنان با انگیزه بیشتری به مصاف مس کرمان بروند.
بازیکن استقلال در پایان گفت: یکی از موضوعاتی که نگران کننده است داوری است و باید در این فصل داوری اشتباهات کمتری داشته باشد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=26689

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.