تفاهمنامه اقتصادی باشگاه استقلال امضا شد | آوای استقلال
0

تفاهمنامه اقتصادی باشگاه استقلال امضا شد

  • کد خبر : 22735
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
تفاهمنامه اقتصادی باشگاه استقلال امضا شد
باشگاه استقلال امروز با یک بانک قرارداد همکاری امضا کرد.

به گزارش آوای استقلال، مراسم امضای تفاهم‌نامه باشگاه استقلال تهران و بانک شهر امروز (سه‌شنبه) در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد. در این مراسم مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال و سیدمحمد مهدی احمدی مدیر عامل بانک شهر حضور داشتند.

آجورلو با اشاره به همکاری طرفین گفت: ظرفیت باشگاه و توانمندی‌های بانک، موجب ایجاد یک رویکرد اقتصادی جدید خواهد شد. فوتبال یک صنعت درآمدزا است و باشگاه استقلال در راستای اهداف حرفه‌ای قرارداد اقتصادی با بانک شهر امضا کرد و این حاصل اعتماد دوجانبه است.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: آورده ما ۷۰ سال قدمت و ۳۵ میلیون هوادار است که در صورت مدیریت درست، موجب شکل گرفتن رونق اقتصادی خواهد شد و این مهم از طریق وارد شدن هواداران به چرخه اقتصادی بانک شهر رخ خواهد داد.

وی گفت: بسیاری از شرکت‌ها، هوادار استقلال هستند ولی سمت ما نمی‌آیند زیرا حوزه اقتصاد ورزش ضعیف است و هنوز به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم. باید در کار اقتصادی درایت داشته باشیم باور کنیم که فوتبال اقتصاد است و از آن درآمدزایی کنیم.

در ادامه این مراسم سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر با اشاره به عرضه سهام ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس در بورس گفت: نگاه حاکم بر سرخآبی‌ها تغییر کرده و دیگر هزینه‌زا نیست. در حال حاضر مدیریت به دنبال خاتمه دادن به این وضعیت است. عرضه سهام ۲ باشگاه در بورس موجب شفافیت شده و اکنون می‌توان پاسخگویی را از مدیران این ۲ باشگاه دید. باشگاه استقلال می‌تواند جزو صد بنگاه برتر در سال‌های آتی باشد. این باشگاه هم حسن شهرت و هم هوادار میلیونی دارد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت استقلال و هوادارانش می‌شود خلق ثروت کرد؛ این یک اصل مهم است. بانک شهر کنار استقلال قرار خواهد گرفت تا تفکر مدیریت اقتصادی تحقق پیدا کند و این تفکر در مدیریت کنونی به خوبی دیده می‌شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=22735

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.