تغییر در تیم داوری دیدار مس و استقلال | آوای استقلال
1

تغییر در تیم داوری دیدار مس و استقلال

  • کد خبر : 33527
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
تغییر در تیم داوری دیدار مس و استقلال
با اعلام رسمی فدراسیون، کمک داوران دیدار استقلال و مس رفسنجان عوض شدند.

به گزارش آوای استقلال، در دیداری از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال فردا در استادیوم شماره ۲ شهدای مس رفسنجان، به مصاف این تیم می رود تا پس از مدت ها تعطیلی مسابقات لیگ برتر، شاهد برگزاری دیداری از سوی شاگردان نکونام باشیم.

دو روز پیش بود که فدراسیون فوتبال اسامی داوران این هفته از رقابت های لیگ برتر را اعلام کرد که طی آن قرار بود دیدار استقلال و مس رفسنجان با سوت حسن اکرمی برگزار شود و محمدرضا منصوری به همراه مهدی سیفی نیز او را در امر قضاوت یاری کنند.

اما امروز فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه ای از تغییر تیم داوری خبر این مسابقه خبر داد. در این اطلاعیه آمده است که حمیدرضا افشون کمک داور اول و حامد صفایی کمک داور دوم این بازی خواهند بود.

این در حالی است که هفته گذشته نیز کمک داوران دیدار مس رفسنجان و آلومینیوم اراک در آخرین لحظات تغییر کردند و حالا برای دومین هفته متوالی، این اتفاق در بازی های مس تکرار می شود.

ظاهرا کمبود پروازها به استان کرمان و اینکه شهر رفسنجان همه روزه پرواز مستقیم از تهران ندارد، کمیته داوران را برای اعزام داوران خود به رفسنجان به چالش انداخته است. از این کمیته داوران مجبور شده طی دو هفته اخیر کمک های مسابقات تحت میزبانی مس را تغییر بدهد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=33527

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.