ترکیب احتمالی استقلال مقابل آلومینیوم اراک | آوای استقلال
3

ترکیب احتمالی استقلال مقابل آلومینیوم اراک

  • کد خبر : 7868
  • ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
ترکیب احتمالی استقلال مقابل آلومینیوم اراک
استقلال امشب در یک بازی سرنوشت ساز در استادیوم امام خمینی «ره» اراک به مصاف تیم آلومینیوم اراک می رود. این بازی از ساعت 19:50 دقیقه آغاز می شود.

به گزارش آوای استقلال، استقلال که در بازی قبلی با دو گل از سد گل گهر گذشت در صورت پیروزی در این دیدار موقعیت خود را در رده سوم جدول تثبیت خواهد کرد و ممکن است در هفته های آتی به دو تیم بالای جدول نزدیک تر شود. بر اساس خبرهای رسیده از اردوی تیم آبی فرهاد مجیدی در این مسابقه تیمش را با آرایش ۲-۵-۳ به میدان خواهد فرستاد.

قابل پیش بینی است دروازه بان استقلال در این بازی سید حسین حسینی باشد. به این خاطر که او در بازگشت دوباره به ترکیب آبی خوب عمل کرده است. محمد حسین مرادمند – سیاوش یزدانی و عارف غلامی سه دفاع مرکزی استقلال دراین بازی هستند. محمد دانشگر در سمت راست بازی خواهد کرد و محمد نادری در سمت چپ. این دو بازیکن در زمان دفاع در خط سه مدافع میانی بازی خواهند کرد اما به هنگام حمله روی خط باز خواهند شد تا به تیم در طراحی و تدارک حمله از کناره ها کمک کنند. به واقع با این آرایش ترکیب تیم در دفاع به ۲-۳-۵ تغییر خواهد کرد و در زمان حمله ۲-۵-۳ خواهد شد.

مسعود ریگی – مهدی مهدی پور و فرشید اسماعیلی سه هافبک مرکزی هستند که فرهاد مجیدی برای این بازی برگزیده است. در خط حمله بازی امیر ارسلان مطهری و مهدی قایدی قابل پیش بینی است به خصوص که شیخ دیاباته در ترکیب تیم حضور نخواهد داشت. او اگر چه به تهران بازگشته اما از نظر بدنی شرایط ایده آلی برای بازی از ابتدا ندارد. علاوه بر شیخ دیاباته، میلیچ در این بازی حضور نخواهد داشت.

اگر چه بازی با سه مدافع اطمینان خاطر را در دفاع از بین می برد و فضای زیادی در کناره ها به تیم حریف می دهد اما استقلال بارها و بارها با این شیوه بازی کرده. از سویی فرهاد مجیدی از دو بازیکنی در کناره ها استفاده خواهد کرد که مدافع هستند و به خوبی می دانند که به هنگام دفاع باید در عرض سه مدافع کناری بازی کنند تا کناره ها را به تیم حریف ندهند. این موضوع شاید موجب شود تیم آلومینیوم اراک برای حمله عمق را نشانه بگیرد. مواجه تاکتیکی که فرهاد مجیدی برای بازی در نظر گرفته و هم چنین ایده های علیرضا منصوریان ممکن است بازی زیبایی را در اراک رقم بزند.

استقلال و آلومینیوم اراک در شرایطی رودرروی هم قرار می گیرند که اکنون شرایط ایده آلی دارند. آلومینیوم اراک در حالی تیم پنجم جدول است که با تیم تراکتور هم امتیاز است و به خاطر تفاضل گل کمتر در رده پنجم جدول قرار دارد و حتی می تواند برای کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا به ماجراجویی خود ادامه دهد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=7868

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.