تحرکات مشکوک درودگر علیه استقلال برای تحت تأثیر قراردادن باشگاه‌ها | آوای استقلال
2

تحرکات مشکوک درودگر علیه استقلال برای تحت تأثیر قراردادن باشگاه‌ها

  • کد خبر : 16540
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
تحرکات مشکوک درودگر علیه استقلال برای تحت تأثیر قراردادن باشگاه‌ها
صادق درودگر، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ به شدت این روزها به دلیل موضع‌هایش علیه استقلال مورد انتقاد قرار گرفته است.

به گزارش آوای استقلال، صادق درودگر و دیگر دوستانش در سازمان لیگ که تصور نمی‌کردند شرایط این گونه پیش برود، متوجه شده‌اند دیگر همه چیز مثل سابق نیست و باید تبلیغات محیطی از چنگ‌شان خارج شود و در اختیار باشگاه‌ها قرار بگیرد.

باشگاه استقلال به عنوان تخستین باشگاه که پیش قدم شده بود، در بازی با نساجی مازندران تبلیغات محیطی را اجرا کرد. درودگر و دیگر مسئولان سازمان فردای بازی اعلام کردند کارگزار استقلال با زورگویی و همکاری شرکت توسعه و نگه‌داری اماکن ورزشی اجازه اجرای ۵۰ درصد دیگر تبلیغات محیطی را به سازمان لیگ نداده است. اینکه این ماجرا نمایشی بوده یا نه بماند، اما درودگر برای اینکه باشگاه‌ها را روبروی استقلال قرار دهد، گفته کارگزار استقلال به باشگاه‌ها ضرر ۵ میلیارد تومانی زده است.

تاکنون باشگاهی اعتراض نکرده و تنها این وسط مجید صدری، سرپرست باشگاه پرسپولیس است که هم راستای مسئولان سازمان لیگ حرکت می‌کند، این حرکت معنایش در سال‌های اخیر شفاف بوده و دیگر نیازی به توضیح نیست. درودگر هم در رسانه‌ها از صدری بابت اقداماتش تشکر کرده است، اما بداند نمایش‌های او برای قرارداد باشگاه‌ها روبروی استقلال به جایی نمی‌رسد. بهتر است درودگر طبق گفته برخی‌ها از جمله علی کریمی درباره تبلیغات محیطی دو سال پیش توضیح بدهد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=16540

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.