تبلیغات محیطی، حقی که تاوان دارد! | آوای استقلال
0

تبلیغات محیطی، حقی که تاوان دارد!

  • کد خبر : 16642
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
تبلیغات محیطی، حقی که تاوان دارد!
تبلیغات محیطی منبع درآمد همه تیمها در تمام کشورهای دنیاست اما اینجا و در ایران اوضاع جور دیگری به نفع آدمهای دیگری رقم می خورد!

به گزارش آوای استقلال، حق تبلیغات محیطی به طور انحصاری در اختیار آدمهای منفعت طلبی است که توانسته اند خودشان را بدون هیچ رزومه ورزشب خاصی،به فوتبال بچسبانند و جیب خود و خاندانشان را تا نسلهای بعد پر کنند!
در این سالها اگر مدیران تیم ها بر اساس شایستگی و توانایی انتخاب می شدند حالا سال ها از گرفتن حق تبلیغات محیطی توسط باشگاه ها گذشته بود اما درد اینجاست که مدیران رفاقتی آمدند و برای بقا مجبور بودند به زمین و زمان باج بدهند!
حالا اما مدیری آمده که برای آمدنش رایزنی نکرد، وعده سکوت نداد، ماندن به هر قیمتی را نمی خواهد و اعتبارش را بیشتر از ثروت و قدرت دوست میدارد! آجرلو از وقتی آمد برای گرفتن حق تبلیغات محیطی تلاش کرد و با کمک قانون توانست منفعت طلبان را وادار به تسلیم در برابر پذیرش واگذاری این حق به باشگاه‌ها کند. آجرلو کاری کرد که سایر تیم‌ها از جمله پرسپولیس هم از این تلاش شبانه‌روزی مدیرعامل استقلال منتفع شوند و بتوانند درآمد خوبی از این راه داشته باشند .
جالب است بدانید سرسخت ترین مخالف واگذاری حق تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها ،برای پرسپولیس سخنگوی خبری شد و با ذوق فراوان اعلام کرد که پرسپولیس با تلاش برادر عزیزش صدری تبلیغات محیطی را گرفت!!
نمیدانیم چرا درودگر مقابل استقلال گارد دارد و چرا تمام تلاشش را کرد تا آبی‌ها را از رسیدن به حق مسلمش باز دارد اما مقابل پرسپولیس و برادر عزیزش، صدری کرنش می کند ؟! شاید آجرلو حق کوتاه آمدن به زور گر را نمی دهد!! شاید درودگر برادرانی دارد که بخشی از درآمد تبلیغات محیطی را به جیب برادر می‌ریزند!! آقایانی هم که حق برادری را نمی فهمند درست یک ساعت پیش از بازی، بازیکنان خارجی تیمش از حضور در دیداری حساس.منع می شوند تا اینگونه زهرشان به استقلال و حرصشان از قطع منابع مالی کلانشان را یکجا سر آجرلو و استقلال که به دنبال گرفتن حق خود بودند ،خالی کنند!
بله فساد یعنی همین که دیدید!
محرومیت بازیکنان خارجی استقلال به تلافی گرفتن حق تبلیغات محیطی!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=16642

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.