ابوالفضل و ایستادن روی قله حسرت بزرگان | آوای استقلال
1
جلالی اصلاً ناامید نشود

ابوالفضل و ایستادن روی قله حسرت بزرگان

  • کد خبر : 28160
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶
ابوالفضل و ایستادن روی قله حسرت بزرگان
مدیرعامل باشگاه استقلال در تماس با بازیکنان ملی‌پوش این تیم حاضر در جام جهانی قطر پیروزی مقابل ولز را به آنها تبریک گفت.

به گزارش آوای استقلال، ابوالفضل جلالی هنوز فرصت بازی کردن در جام جهانی را پیدا نکرده است .بازیکنی که با شایستگی به این مسابقات راه پیدا کرد و کارلوس کی‌روش نشان داد به توانایی‌هایش اعتقاد دارد چون با توجه به روحیه ای که از این مربی سراغ داریم اصلاً اهل اغماض و انتخاب بازیکنان بر اساس رنگ پیراهن باشگاه یا نگاه جامعه فوتبالی به آنها نیست .جلالی به جام جهانی رفت چون شایسته حضور در این تورنمنت بود و هنوز در میدان آفتابی نشده چون کارلوس کی روش چنین موقعیتی را برای او سلاح ندانسته است اما این مسئله به هیچ عنوان نباید باعث ناراحتی و ناامیدی او شود. اتفاقاً برعکس ابوالفضل باید خیلی خوشحال و امیدوار به آینده بنگرد.

فرصت باقی مانده

تیم ملی خط اقل یک بازی دیگر در جام جهانی قطر خواهد داشت و این یعنی فرصتی ۹۰ دقیقه ای برای اینکه ابوالفضل جلالی مجال حضور در میدان را پیدا کند. البته بدیهی است کارلوس کی روش چک سفید امضا به کسی نداده و برای ترکیب اصلی و تعویض هایش با کسی تعارف ندارد اما از یک نکته مطمئن هستیم و آنهم اینکه وقتی کی روش بازیکنی را به یک تورنمنت می‌برد، قطعاً به توانایی های او ایمان دارد بنابراین مدافع چپ استقلال هم همچنان شانس حضور در بزرگترین تورنمنت فوتبال جهان را دارد.

حسرت بزرگان

حتی اگر رقابت های جام جهانی برای ایران در حالی خاتمه یابد که ابوالفضل مجال یک دقیقه حضور در این مسابقات را نیز پیدا نکند باز هم به افتخاری رسیده که برای بسیاری از بزرگان فوتبال جهان یک حسرت به حساب می آید. فراموش نکنیم بازیکنان بزرگی همچون: اریک کانتونا؛ دیوید ژینولا، رایان گیگز و …. وجود افتخارات بسیار زیاد در عرصه باشگاهی، هیچ‌گاه نتوانستند به جام جهانی برسند و حالا ابوالفضل جلالی در موقعیتی قرار گرفته که بسیاری از بزرگان فوتبال جهان دلشان می خواست آن را تجربه کنند .او روی قله ای  ایستاده که خیلی ها با حسرت از پایین آن را می نگرند بنابراین حتی بازی نکردن در جام جهانی هم نباید به اندازه یک سر سوزن باعث ناراحتی این استقلالی شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=28160

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.