بی خیال حاشیه شویم، قهرمانی در دسترس است | آوای استقلال
3
مهدی پاشازاده در گفت و گو با آوای استقلال مطرح کرد:

بی خیال حاشیه شویم، قهرمانی در دسترس است

  • کد خبر : 22437
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
بی خیال حاشیه شویم، قهرمانی در دسترس است
مهدی پاشازاده درمورد حواشی این روزهای استقلال صحبت کرد.

مهدی پاشازاده در گفت و گو با آوای استقلال درباره حضورش در مراسم یادبود بیت الله خندان روزنامه نگار قدیمی استقلال اظهار داشت: مرحوم خندان با تمام وجود استقلالی بود و همه چیز و همه زندگی اش را برای اسقلال گذاشت و هرچه که داشت فدای استقلال کرد. او خیلی به جوان تر ها کمک کرد و از آنها حمایت می کرد. در روزنامه هایی که حضور داشت حمایت ویژه ای از جوان تر ها می کرد و به فوتبال من خیلی کمک کرد. خدا رحمتش کند.
وی درباره شرایط استقلال بعد از حدف از جام حذفی گفت: اگر شرایط را حرفه ای در نظر بگیریم هیچ جای دنیا داوران نه مصاحبه می کنند و نه استوری می گذارند و هر اتفاقی هم که بوده تمام شده و دیگر نباید جامعه داوران به آن بپردازند. این در حالی است که همه این رفتارها دارد به استقلال ضربه می زند.
پاشازاده گفت: همه اینها یک طرف نکته تاسف آور جایی است که از طرف پیکشوستان استقلال در حالی مصاحبه می کنند که یا آن حرف ها را نزده اند و یا منظور دیگری داشته اند اما حرف را عوض می کنند و نقل قول دیگری می زنند. به همین راحتی ما را رو در روی استقلال و کادرفنی قرار می دهند.
وی افزود: من در مصاحبه ای گفتم بهتر است فرهاد را حفظ کنیم و در نشست های خبری از او مراقبت کنیم اما دیدید که چه چیز دیگری را در سایت خود نوشتند. با همه این تفاسیر استقلال امسال به کوری چشم همه دشمنانش با قاطعیت قهرمان می شود.
پیشکسوت استقلال درباره دو بازی سخت این تیم یادآور شد: نه فقط بازی با فولاد و سپاهان بلکه همه بازی ها سخت است و برای تیم حکم فینال را دارد. اگر تمرکز لازم داشته باشیم و همه حمایت کنند می توانیم در ازادی جشن قهرمانی بگیریم. قهرمانی دست ماست و نباید به حواشی دامن بزنیم. جام حذفی تمام شد و همه تیم های بزرگ دنیا هم اسیر اتفاقات این جام می شوند. بنابراین حذفی تمام شد ولی باید زود خودمان را جمع و جور کرده و به حاشیه نرویم. اگر دست به دست هم بدهیم مطمئن باشید اتفاقات خوبی خواهد افتاد. هیچ چیزی بزرگ تر از اسم استقلال نیست.
پاشازاده در باره شانس قهرمانی استقلال تاکید کرد: منطق می گوید استقلال بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد. درسته ۶ هفته باقی مانده اما ۶ امتیاز هم اختلاف داریم این در حالی است که تیم حریف هم حال و روز خوبی ندارد. ما فقط باید وارد حاشیه هایی که دیگران می سازند تا ما را تخریب کنند نشویم و شرایطی که داریم را حفظ کنیم. در این صورت قهرمانی اصلا دور از دسترس نیست.
وی تصریح کرد: همه اینها در حالی است که ما در حالی جام حذفی را از دست دادیم که بهترین بازی فصل استقلال را به نمایش گذاشتیم و اگر مهاجمان تیم دقت می کردند می توانستیم با اختلاف گل بالا حریف را شکست بدهیم اما اسیر اتفاقات این بازی شدیم و متاسفانه کار گره خورد و در نهایت هم در پنالتی ها که همه چیز شانسی پیش می رود نتیجه را از دست دادیم.
پیشکسوت استقلال در پایان درباره حمایت آجرلو از مجیدی و بازیکنان این تیم گفت: این بهترین اتفاق ممکن بود و مدیریت در بهترین زمان به موضوع ورود کرد و امیدوارم با تدابیر باشگاه همه چیز زودتر ختم به خیر شود. ما اگر خودمان باشیم و به اطراف توجهی نکنیم می توانیم خیلی زودتر از هفته پایانی قهرمانی از آن خود کنیم. فقط باید اتحاد و انسجام داشته باشیم تا انشالله این امر محقق شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=22437

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.