بی اخلاقی ها با رفتن بی اخلاق ها کم می شود؟ | آوای استقلال
4
فدراسیون رو به زوال!

بی اخلاقی ها با رفتن بی اخلاق ها کم می شود؟

  • کد خبر : 20649
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳
بی اخلاقی ها با رفتن بی اخلاق ها کم می شود؟
خبر احتمال برکناری عزیزی خادم همانند صعود به جام جهانی برای اهالی فوتبال(منهای طرفداران پرسپولیس که مورد حمایت فدراسیون هستند)خوشحال کنند بود.

به گزارش آوای استقلال، فدراسیونی که معلوم نیست بودجه هنگفتش چرا خرج آدم های اضافی و سفر یک عده آدم معلوم الحال میشود،فدراسیونی که معلوم نیست چرا آدمهایی را در مجموعه اش چیده که قدرت برکناری شان را ندارد، فدراسیونی که مربی بی دانشی را صرف بله قربان گو بودنش آورده تا بتواند اهدافش را آنگونه که می‌خواهد دنبال کند.
فدراسیونی که به جای مسلح شدن به علم روز فوتبال ترجیح داده به علم جادوگری تکیه کند و با دعا نویسان حشر و نشر کند، فدراسیونی که به بی آبرویی بزرگ سوژه شدن اتوبوس تیم ملی توجهی نکرد.
آنقدر تخلف ریز و درشتش زیاد و غیر قابل چشم پوشی است که مسئولین مربوطه و نهادهای نظارتی و نتوانستند از کنار آن بگذرند.
عزیزی خادم که نمی‌دانیم با کدام سبقه و پیشینه ی قابل استناد، با پشتوانه چه کسانی توانست به این سمت مهم دست یابد اما نتوانست به اندازه جایگاهش، شخصیت بزرگی داشته باشد. آنقدر در مدت حضورش رفتار پوپولیستی نشان داد و با لمپن ها رفاقت کرد، آنقدر به زیر مجموعه ی به شدت لمپن و هوچیگرش که پیشتر شاخ مجازی بودند تا رسانه ای، بها داد که حالا جرات برکناری شان را ندارد و در آرزوی در تله افتادنشان است تا دستور برکناری شان از بالا صادر شود. مدیری چنین بی کفایت از کجا شد وصله ی ناجور فوتبال؟
به هر حال انچه مسلم است آدم های کوچک نمیتوانند در جایگاه بزرگ دوام بیاورند و خیلی زود به زباله دان تاریخ هدایت میشوند ممکن است خیلی زود ته اما به هر حال این اتفاق برای همه مردان کوچک با سمتهای بزرگ رخ خواهد داد و کتمان نمیکنیم ما نیز از اینکه رئیس فدراسیون فوتبال که در دوره ریاستش ورزش به انواع و اقسام تخلفات و رسوایی های اخلاقی آلوده شد، زیر ذره بین قرار گرفته و روی لبه تیز توبیخ،استیضاح و برکناری.
امیدواریم با رفتن وصله ی ناجوری که روی فوتبال خورد و باز توپ چهل تیکه در مستطیل سبز بچرخد و نتیجه بگیرد و با رفتن آدم های کوتوله و بی توجه بی بی اخلاقی ها شخصی روی صندلی مدیریت بنشیند که حرمت ها را حفظ کند، اخلاق برایش در الویت باشد ولو در ظاهر و فوتبال را با جادو تخریب نکند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20649

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.