بیانی: ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد | آوای استقلال
0

بیانی: ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد

  • کد خبر : 37041
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
بیانی: ماشاریپوف در انزلی قابلیتش را نشان داد
پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد این تیم با پیروزی مقابل سپاهان در دیدار پیش رو جهش خوبی در راه دستیابی به قهرمانی لیگ برتر خواهد داشت.

به گزارش آوای استقلال، شاهین بیانی درباره تساوی یک – یک تیم‌ فوتبال استقلال برابر ملوان بندر انزلی در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: تیم‌ها هنوز به دلیل تعطیلی طولانی نیم‌فصل شکل‌شان را پیدا نکرده‌اند. با این حال مهمترین دستاورد بازی روز پنجشنبه برای استقلال حضور جلال‌الدین ماشاریپوف بود. او قابلیتش را نشان داد و بدون شک مهره‌ای است که در آینده می‌تواند به این تیم کمک کند.

وی افزود: تساوی در انزلی نتیجه بدی برای استقلال نبود، چرا که ملوان امسال تیمی دارد که می‌تواند جزو شش تیم بالای جدول باشد. ذوب‌آهن و سپاهان در اصفهان از ملوان شکست خورده‌اند، به همین خاطر تساوی در انزلی برای استقلال نتیجه بدی نیست. استقلال برای قهرمانی بازی می‌کند و تیمش شرایطی دارد که می‌تواند قهرمان شود. اگر شاگردان جواد نکونام سه امتیاز بازی‌های خانگی را کسب کنند و در بازی‌هایی مثل دیدار با ملوان امتیاز بگیرند بخت خوبی برای قهرمانی خواهند داشت.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار پیش روی آبی‌پوشان برابر سپاهان گفت: قبلاً هم گفتم بازی رو در رو تیم‌هایی که مدعی قهرمانی هستند، روی شانس قهرمانی‌شان تأثیرگذار است. استقلال برای رسیدن به قهرمانی باید حداکثر امتیازها را در دیدارهای مقابل سپاهان و پرسپولیس بگیرد. به غیر از این سه تیم، هیچ تیمی شانس قهرمانی ندارد، بنابراین نتایج بازی‌های رو در روی آنها خیلی مهم است. اگر استقلال سه امتیاز بازی با سپاهان را بگیرد، جهش خوبی برای قهرمانی خواهد داشت.

بیانی در پایان خاطر نشان کرد: تیم‌های نکونام سخت گل می‌خورند. به همین خاطر استقلال خیلی سخت دروازه‌اش باز می‌شود، البته در گلزنی هم بد عمل نکرده است. تنها مسئله این تیم کم گل زدن گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی است. بلانکو تا گل نزند، شرایط روحی‌اش بهتر نخواهد شد. او نشان داده که روی هوا و زمین قابلیت‌ زیادی دارد، اما هنوز نتوانسته است گل‌های زیادی بزند. یک بار دیگر می‌گویم استقلال شرایط خوبی برای قهرمانی دارد، به شرطی که تیم به چالش اختلاف‌ها نرود. اختلاف‌ها و مشکلات مدیریتی به استقلال لطمه نزند، این تیم شانس خوبی برای قهرمانی خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=37041

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.