بیانی: لیست خرید استقلال فضایی و تخیلی است | آوای استقلال
0

بیانی: لیست خرید استقلال فضایی و تخیلی است

  • کد خبر : 35211
  • ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
بیانی: لیست خرید استقلال فضایی و تخیلی است
پیشکسوت تیم استقلال گفت: نکونام هیچ راهی جز جذب بازیکنان بزرگ ندارد، چون در نیم فصل دوم بازی‌ها خیلی سخت‌تر می‌شود و بازی‌های جام حذفی هم شروع می‌شود.

شاهین بیانی در خصوص عملکرد استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به اتفاقاتی که پیش از شروع فصل رخ داد و بازیکنانی که از تیم جدا شدند و نفراتی که جذب شدند، مشکلات مدیریتی قبل از شروع فصل و اختلافاتی که بین مدیرعامل و سرمربی تیم وجود داشت، اخبار ناخوشایندی اطراف تیم بود، ولی با این حال شروع خوبی را دیدیم و در ادامه هم تیم از کورس قهرمانی دور نشد، هفته‌ها صدرنشین بود و دست آخر هم با بازگرداندن امتیازات سپاهان مانع از ادامه صدرنشینی در پایانی نیم فصل اول شدند، پس با این شرایط نتایج خوبی کسب شده و این تیم می‌تواند در نیم فصل دوم موفق به کسب نتایج بهتری شود اگر در فصل نقل و انتقالات بتواند نقاط ضعف خود را پوشش دهد.

وی در مورد مطرح شدن اسم بازیکنانی، چون علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده، سعید عزت اللهی، اللهیار صیادمنش، محمد محبی، حسین زاده، امید نورافکن، عارف آقاسی و سید مجید حسینی به‌عنوان لیست خرید نکونام،گفت: تیم‌های استقلال، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور برای قهرمانی بسته می‌شوند. مشکل استقلال این بود که بازیکنان بزرگی را جذب نکرد و بازیکنان بزرگی را هم از دست داد. با مهدی قائدی و محمد محبی بهترین خط حمله لیگ در فصل قبل متعلق به استقلال بود. طبیعی است که سرمربی تیم دوست دارد تا تیمش را برای قهرمانی ببندد، چون انتظار هواداران چیزی جز قهرمانی نیست و اگر تیم جام نگیرد مردم از عملکرد سرمربی تیم و بازیکنان رضایت ندارند.

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: اینکه استقلال در کورس قهرمانی مانده و با وجود مشکلات متعدد که تمامی ندارند مدعی است نشان از کیفیت خوب تیم ندارد. نکونام بهتر از هر کسی می‌داند باید همه تلاش خود را برای جذب بازیکنانی که تیمش را تقویت کنند، نشان دهد. نکونام هیچ راهی جز جذب بازیکنان بزرگ ندارد، چون در نیم فصل دوم بازی‌ها خیلی سخت‌تر می‌شود و بازی‌های جام حذفی هم شروع می‌شود. در چنین شرایطی برای آنکه بتوان با دیگر مدعیان رقابت کرد باید تیم را در تمامی نقاطی که لازم است تقویت کرد. این موضوع باید از سوی مدیریت حل شود و نفراتی را بگیرد که مشکلات تیم را درون زمین رفع کنند. البته لیستی که منتسب به استقلال دیدم فضایی و تخیلی بوده و شرایط جذب بیشتر نفرات آن لیست ممکن نیست. نکونام هم قطعاً بازیکنانی را می‌خواهد که جذب آن‌ها برای باشگاه ممکن است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=35211

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.